Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing simmer segel= dyra??

• naish

Medlem
    9 december, 2003 vid 10:55

Jag har kollat på ett Gun segel också! Men det kostar 2500 kr och frakten kostar 300 typ dåblir det 2800 kr å så mycket pengar har jag typ inte wink.gif //Philip

• lars_k

Medlem
    9 december, 2003 vid 11:46

Kollar man lite i tester där Gun får vara med så ser man att de är helt i nivå med ibland dubbelt så dyra grejer. Gun är störst i Europa och kommer att bli ännu större, om inte de andra börjar pressa sina priser radikalt…

• anonym-anvandare

Medlem
    9 december, 2003 vid 11:58

Ett begagnat -00(började säljas hösten -99) för 2000 spänn? Surfers paradise är fullständigt slut i huvudet. Deras begagnat-priser är duktigt för höga!

/Oscar

• anonym-anvandare

Medlem
    9 december, 2003 vid 13:42

Måste man ha ett speciellt märke i speciell storlek??????
    lite väl nördigt, de flesta märken borde väl duga.
    Proffsen klara sig ju bra på olika märken.
    Har du problem med pengar så köp ännu äldre,
    eller ett nytt GUN.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 december, 2003 vid 14:13

Annars kan ni ju kolla in http://www.vindsurfing.se och checka deras erbjudanden på KA-segel. Feta rabbater på -04 seglena!! Kanske inte i billigaste laget men man får mycket för pengarna. Tror jag confused.gif. Har själv köpt tre segel tillsammans med min bror och får då, hör och häpna 30% rabbatshocked.gif!! E inte det bra så säg. grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    9 december, 2003 vid 15:01

04:orna så ger ju North minst för pengarna, och simmer Freezone mest för pengarna /Benke

• anonym-anvandare

Medlem
    9 december, 2003 vid 16:59

Man får det bästa för slantarna, ungefär som att jämföra diamant och sten wink.gif

• styret

Medlem
    9 december, 2003 vid 20:03

Svar till:

lite väl nördigt, de flesta märken borde väl duga.
    Proffsen klara sig ju bra på olika märken.

[/ QUOTE ]

Alla jag känner som seglar “pro” och alla man ser kör samma märke över sina linjer.
    att hålla sej till ett märke gör att man lär sej hur det märkets segel ska riggas eftersom alla märken skiljer sej i den frågan.

• naish

Medlem
    9 december, 2003 vid 20:57

hehe TACK!! grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    10 december, 2003 vid 12:04

tänkte ju inte på det att det kan kännas svårt
    att rigga fler än två sorters segel, man får
    väl träna på vintern då.

• herodude

Medlem
    10 december, 2003 vid 21:53

hmm men alltså simmer dyra??? skojjar ni eller… e de inte sp som är importör av simmer i sverige?? de e mykke billigare än np iaf… jag kör helt på simmer har alltid gjort komemr alltid att göra… de e helt underbara.. tongue.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing simmer segel= dyra??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.