-
Simmer zero
Är det nån som har prövat simmer zero?
Det verkar kanonschysst!, ..eller?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Simmer zero
Är det nån som har prövat simmer zero?
Det verkar kanonschysst!, ..eller?
Köpte ett i början på sommaren och jag är helnöjd med det. Har inte kört så många andra stora segel men jag snackade med Nicklas Olausson innan jag köpte mitt och det var väl han som rekomendera en att köpa det. Har en 6,0 och det är perfekt att den korta masten räcker till… snålt men jag klarar mej med en mast..
Köpte ett 6.7 nu i September och har hunnit få ett par shyssta svängar, och det är ett kanon-segel, bra drag och lätt-trimmat/riggat/hanterat.
Jag använder 4:60 mast till seglet.
/krille
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Simmer zero
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.