Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sista försöket nu….
-
Sista försöket nu….
Publicerad av jeppe6 på 9 augusti, 2005 vid 19:24En bra kite för nybörjare, 85 kg…
ska köra runtom gbg och halmstad!
Vad ska jag köpa? Cabrinha? EH? Slingshot? North? OceanRodeo?
jag har en budget på MAX 6000!
Lina, bom och sele ska ingå i det…
tack tackpiloten svarade 19 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Begagnat paket kite 14 max 2 år gamal eller så med 140×35 bräda
-
Hej,
Bra formulerat inlägg, skickar ett förslag:
De flesta märken du radar upp duger definitivt. Ta de seriösa svar du får som klarar dina krav, kontakta respektive importör och fråga efter reservdelar till kiten, t ex en bladder. Välj efter bemötande.
En fundering till, har du bräda? Annars kan det vara idé att försöka få med det också.
-
Svar till:
Hej,
De flesta märken du radar upp duger definitivt. Ta de seriösa svar du får som klarar dina krav, kontakta respektive importör och fråga efter reservdelar till kiten, t ex en bladder. Välj efter bemötande.
En fundering till, har du bräda? Annars kan det vara idé att försöka få med det också.
[/ QUOTE ]
Har ingen bräda nej…
men får man med det i dessa pengar? -
Svar till:
Svar till:
Hej,
[/ QUOTE ]
Har ingen bräda nej…
men får man med det i dessa pengar?[/ QUOTE ]
ska du ha bräda med i det priset så får du någ leta efter -04 eller-03 kites…Det e ju en prioriteringsfråga…
-
Alla märken du räknar upp där är bra…. utom möjligen Cab, EH SS o North.
-
Ähh satsa på märket med fetast team-åkare,. så blir du automatiskt lika tuff som dom
-
Tjena, en 2004 nitro 14 m2 med recon2 bom, eller en 2004 co2 12m2 med recon2 bom, båda i bra skick, plus mystic magic sele för totalt 4900 kr. Pump och bag ingår
Bättre pris hittar du inte, jag måste ha pengar till tändläkare avgifter.
Thomas
happyuncletoms@hotmail.com -
Jag finns i Göteborg, om du vill klämma på grejorna!
Thomas -
Fan va tragiskt att behöva sälja sina älsklingar för att pröjsa tand-sadisten…
Jag lider med dig
Logga in för att svara.