• Sittsele?

Publicerad av guur86 på 29 juni, 2015 vid 10:24

Tjena! Jag skrev ju i en annan tråd att mitt revben gick av i en crash för tre veckor sedan. Sista veckan har jag gjort stora framsteg och kan nu gå ut o springa 🙂 Börjar fundera på att testa kiten igen lite smått men vet inte om jag är så sugen på att köra med min midjesele i början alla fall.. Känns som sittsele skulle va snällare mot revbenen eller vad tror ni?

Tänkte höra om det finns någon, helst runt Göteborg som har en sittsele som inte används – det bästa hade varit om jag kunde testa först och se om det är någon idé och sedan köpa ifall det verkar bra.

guur86 svarade 9 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.