-
Självstart-mojäng kvarglömd Lundåkra
Någon har glömt kvar en hundkrok men tamp och schackel…. antar att det har nåt med självstart att göra… någon som saknar en?
anks
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Självstart-mojäng kvarglömd Lundåkra
Någon har glömt kvar en hundkrok men tamp och schackel…. antar att det har nåt med självstart att göra… någon som saknar en?
anks
Jag glömde en krok i tisdags kväll! Men om du skickar ett pm till mig om det börjar vinda i la nu i helgen så kan du få kroken av mig!!! De e nice! Krääm!
Hej Anki
Är det en hundkrok med vit nylåntamp snyggt splitsad med en röd tamp till realise shacklen så är det min. Jag glömde den igår 2008-06-05
MVH Thorbjörn
@Thorbjorn 472766 wrote:
Hej Anki
Är det en hundkrok med vit nylåntamp snyggt splitsad med en röd tamp till realise shacklen så är det min. Jag glömde den igår 2008-06-05
MVH Thorbjörn
Just en sån! Jag tar med den till stranden! 🙂
@debkåusf 472748 wrote:
Jag glömde en krok i tisdags kväll! Men om du skickar ett pm till mig om det börjar vinda i la nu i helgen så kan du få kroken av mig!!! De e nice! Krääm!
Snyggt försök! 🙂
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Självstart-mojäng kvarglömd Lundåkra
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.