Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Självstart-mojäng kvarglömd Lundåkra

• Självstart-mojäng kvarglömd Lundåkra

Publicerad av ankii på 5 juni, 2008 vid 13:38

Någon har glömt kvar en hundkrok men tamp och schackel…. antar att det har nåt med självstart att göra… någon som saknar en?

anks

yann svarade 16 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • debkausf

Medlem
    5 juni, 2008 vid 14:28

Jag glömde en krok i tisdags kväll! Men om du skickar ett pm till mig om det börjar vinda i la nu i helgen så kan du få kroken av mig!!! De e nice! Krääm!

• imported_thorbjorn

Medlem
    5 juni, 2008 vid 17:08

Hej Anki

Är det en hundkrok med vit nylåntamp snyggt splitsad med en röd tamp till realise shacklen så är det min. Jag glömde den igår 2008-06-05

MVH Thorbjörn

• ankii

Medlem
    5 juni, 2008 vid 19:42

@Thorbjorn 472766 wrote:

Hej Anki

Är det en hundkrok med vit nylåntamp snyggt splitsad med en röd tamp till realise shacklen så är det min. Jag glömde den igår 2008-06-05

MVH Thorbjörn

Just en sån! Jag tar med den till stranden! 🙂

• yann

Medlem
    5 juni, 2008 vid 22:24

@debkåusf 472748 wrote:

Jag glömde en krok i tisdags kväll! Men om du skickar ett pm till mig om det börjar vinda i la nu i helgen så kan du få kroken av mig!!! De e nice! Krääm!

Snyggt försök! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Självstart-mojäng kvarglömd Lundåkra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.