Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sjöbris Fituna
-
Naturligtvis växer kapitalet bättre vid en kuling, ännu bättre vid styv kuling och med en rasande hastighet över 24ms.
Min arbetsgivare har numera lärt sig att jag troligen har kundbesök när flaggorna utanför rest på sig, garanterat besök med kund om flaggstången böjer sig……känns bra tycker jag att ha en arbgivare som förstår vikten av att besöka sina kunder när det blåser på börsen……
Har bokat in en resa till Tungsurfland, nästa gång det blåser till igen. Måste ju åka upp till er stämma för att bevaka våra intressen i verksamheten…..kan meddela att jag nu skriver ett fallskärmsavtal för en företagare, ska jag ta med mig ett avtal till styrelsen i Tungsurf också? -
Bäste Anonym!
Vad exakt hade du tänkt dig att jag skulle göra? Agera parkeringsvakt på heltid eller bara skicka ut info till SBFs medlemmar om att de inte skall stå i vägen?
/Per -
Tackar för alla tips! Nu känner jag upplyst inom allt från sjöbris till kapitalplacering….
Danne
-
jo det har jag minsann märkt. Det blir någon konstig form av uppvindar vid skanssundet.
-
Jag tycker vakt.
Lite kan man ju begära av dig.
Batong kan du få låna av mig.
Samtidigt kan du ju dela ut nya surftidningen och värva medlemmar till SBF.
SWE 358.
(har just nu stängt av mobilen) -
Vadå för påhopp?
Jag är en vänlig själ…jag försöker ju undvika att en massa människor drar till Fituna och spenderar onödig tid soppapengar på so-vindar…är inte det bra?
mvh
Per
Logga in för att svara.