-
sjögräs fena?
Hörde att det är mycket alger och sjögräs på haga park nu, ligger det någon sanning i detta? Ska dit 2 veckor nu, lönar det sig att köpa en sjögräsfena och issåfall hur mycket kostar en sådan?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › sjögräs fena?
Hörde att det är mycket alger och sjögräs på haga park nu, ligger det någon sanning i detta? Ska dit 2 veckor nu, lönar det sig att köpa en sjögräsfena och issåfall hur mycket kostar en sådan?
Det är inga alger på Haga. Men om du tittar på deras hemsida så står det att gräset har kommit nu. Jag seglade där igår (4,7) med vågfena det var inga problem. Men på Öland och Skåne har alla gräsfenor
får man tag i en gräsfena till Us-box till ett resonabelt pris??
Det ÄR mycket sjögräs på haga, det gick inte att köra tillfredsställande på en 22cm vågfena i torsdags. Jag köpte en med US-box i shopen för 900, jag tror det var den sista de hade kvar…
Jag vet att ontopwindsurfing har ett bra urval av sjögräfenor US-tuttle och powerbox (Curtis-Orca-Kentfenor alla i G10 eller ev.carbon). Jag har själv köpt 2 st. våg-weedfenor av Kentmärket som är samma kvalitet med samma prestanda som Orca fenorna. Jag har köpt en Kinetic bräda samtidigt och fick lite rabatt så jag är något osäker på priset.
Epost: info@ontopwindsurfing.com
Telefon: 040-6614017 eller 040-491435, fråga efter Kent eller Hasse.
med vänliga hälsningar,
John J.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › sjögräs fena?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.