-
Sjögräs i TT på hösten?
När försvinner sjögräset i Torkelstorp på hösten? Jag har för mig att jag läste att det fortfarande var sjögräs där för en vecka sedan. Börjar det tunnas ut nu?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sjögräs i TT på hösten?
När försvinner sjögräset i Torkelstorp på hösten? Jag har för mig att jag läste att det fortfarande var sjögräs där för en vecka sedan. Börjar det tunnas ut nu?
I söndags var det en hel del gräs på det grunda, fastnade även på gräsfenan :frown: Längre ut på det djupa var det dock bättre. Har ingen större koll på när det börjar försvinna men det är väl då vattentempen går ned, inom några veckor kanske?
Kanske åker dit imorgon, rapporterar igen i så fall!
Jag var där i fredags och lördags och tyckte inte det var ett stort problem, det var endast några gånger jag fick stanna och ta bort gräs. Det blåste väst och jag var bara långt inne i viken, hade 21 cm fena.
Jag tyckte inte det var något sjögräs alls i lördags. Däremot var det otroligt mycket tre veckor tidigare. Jag hörde en teori om att sjögräset hade blåst bort/in till land. Det kanske stämmer, vem vet…
Daniel
Körde där igår och det fastnade en hel del på min raka fena. Dock inget större problem eftersom jag kraschar vid varje gipp och då kan man ju passa på och rensa…
Sjögräsfena köpes.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sjögräs i TT på hösten?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.