-
Sjögräsvarning i Klagshamn eller??
Såg med skräck sjögräsdebatten från Haga Park plus att jag ser Klagshamnssurfare sälja Weedfenor! Bör man uppdatera till helgen?
Me no like seaweed !!
Hänkö SWE-777
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sjögräsvarning i Klagshamn eller??
Såg med skräck sjögräsdebatten från Haga Park plus att jag ser Klagshamnssurfare sälja Weedfenor! Bör man uppdatera till helgen?
Me no like seaweed !!
Hänkö SWE-777
Hej
Tyvärr kom det första sjögräset nu i helgen.
Jag rekomenderar en bra 45 gradare
I och med att tempen stiger släpper gräset.
Vi mätte upp 15 grader i vattnet i söndags (jag tom badade frivilligt) och prognosen talar för mycket värme
Se prognos under Sista Chansen
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=49415
Välkommen
aj aj…! men då får man se sig om efter en sån då? kanske finns nån bättre begagnad i Er klubb. Såg att du hade nån i samband med brädförsälning Janne? Jag har dessvärre både “fanatic-box” och powerbox. Well…det löser sig eller så får man snällt rensa i en framåtloop hehe..!
Yes…det verkar bli en härlig helg till Pers Minne..!
H
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sjögräsvarning i Klagshamn eller??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.