Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sjuk kommande vecka!
-
Bekvämt o bara behöva byta månad på schemat för 5e gången.
1-31 oktober
Ringhals 07:00-19:00Skönt o slippa planera sitt liv!
-
Jesper B;671663 wrote:Prel. Toröplan:
Måndag: Jobba som en tok, lämna och hämta
Tisdag: FM; jobb. Em; vindsurf!
Onsdag: Fm; vindsurf! Em; jobb, hämta. Kväll; Brahms på konserthuset
Torsdag: Surf, kanske vindsurf, kanske lite jobb, kanske lite lämna/hämta
Fredag: Heldag surf eller vindsurfSjukt!
/JB
Bra plan… blir det sova över på tisdag?? Vore kul med sällskap…
-
Visst är man lite trött men man får bita ihop doppa huvudet i det kalla och känna efter hur surftarmen värker.;-)
Det är ett beroende och när man har abstinens då känner man inye hur trött man e!
Men det är klart att man kan känna sig lite svag och givetvis trött men surfa några timma på morgonen är ok, får sova lite
Längre på dagen bra.
/ Stenevinge -
Bli med på Lista Fredag. Det ventes big day som for 6 år siden. 5 meter + 11 sekunders periode side.
-
Nu får allt min stukade fot från i fredags snabbläka! *arrhjgh!*
-
hade redan sagt nej till jobb för att hålla på med egna projekt. Nu verkar det som att dom projekten blir vattenbaserade istället…
-
Känner en oerhörd stress för kommande vind. Kan jag va ledig från jobbet, funkar det med hemmet, västkusten eller Torö…
Skulle behöva självmedicinera för att hålla puls och blodtryck i schack.
-
Shit…måste köpa ny våtdräkt idag! På onsdag får det bli morgonsurf på stenstrand:grin:
-
Nachoman,
Inte för att jag är någon läkare,… men det låter helt klart som att du borde kunna sjukskriva dig hela veckan med gott samvete med de symptom du beskriver! -
Sinker;671619 wrote:Jag som läste “sjuk kommande vecka” som att du precis hade pratat med jobbet….
/sinkerNär jag såg rubriken trodde jag att det skulle vara någon som beklagade sig över att han faktiskt ÄR sjuk och kommer att missa hela veckan 🙂
-
Ser ju helt fantastiskt ut och vilken tajming att jag köpte 3 begagnade Simmer Icon mellan 4.2 o 5.3 igår!
Det är inte någon som sitter på en bättre begagnad 400cm Simmer RDM som vill sälja? Annars så får vi köra på min gamla mast så länge.
-
Shit, jeg klarer ikke skrive nesten. Det er så mange steder å dra men Lista er bankers fredag og det bør gjelde dere Svensker og dansker også. Nå må dere faen meg se å få ut fingeren. Dette er alvor for slik prognose treffer bare en gang i året og er vi heldige så kommer 5 årsbølgen på Bua. Renna closer da og moloen blir livsfarlig (Husker bildene fra Desember?) kansje vi bør fklytte Nordisk mesterskap i wave til Fredag. Jeg snakket med Lars Petersen under Klit Møller PWA’en og han mente det burde hete Nordisk for å få svensker, dansker og finske til å fatte alvoret med spoten. Verdensklasse og helt ulovlig 😀
Men før fredag så har vi i morgen på Saltstein. For to uker siden hadde vi side-off og mastehøyet. Helt fantastisk. Vil dere se bildene? Så har vi funnet at Glomma (Norges største elv) som renner gjennom Fredrikstad (rett ver grensen for svinesund) har sannsynligvis verdens beste freestyleområde. Elven renner utover, vinden (SV) renner innover. I løpet av 10 minutter har du forsøkt 30 ganger på ett triks. Og det er plass til tusenvis av seilere samtidig for elven fortsetter langt innover landet før den snur. Jeg kødder ikke!
Se hvor mye plass det er innover i landet. jeg seiler under brua til gamlebyen. sjekk: http://kart.finn.no/?lng=10.95815&lat=59.20332&tab=search&zoom=15&mapType=finnhybrid&activetab=search
Selvsagt er det vanskelig å få svenske gamlinger som dere her på forumet til å endre vane, men jeg håper kidsa tar turen til Fredrikstad sentrum. Bonaire har ikke en sjanse, det er som fotballbinger, treningskvalitet hele tiden!
Benytter anledningen til å takke Andreas O. Takk for du sa ifra ellers hadde jeg ikke rukket mitt heat i dobbel eliminasjonen.
-
Här kommer några Toröbilder från igår (4 okt).
Lite surf, lite vindsurf och lite chophopp med Björkvik-locals i Kärringviken.
Logga in för att svara.