Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › sjukgymnast Göteborg
-
sjukgymnast Göteborg
Publicerad av pontus-ts på 5 januari, 2011 vid 11:54Blev av med mitt gips igår efter att ha brutet foten när jag snökitea.
Nån som kan rekommendera en bra sjukgymnast i gbg?bennylundin svarade 14 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Pontus ts;643646 wrote:Blev av med mitt gips igår efter att ha brutet foten när jag snökitea.
Nån som kan rekommendera en bra sjukgymnast i gbg?Dude IFK kliniken är redigt bra
Krya på dig -
Får man fråga varför foten hamnade i gips??
Tänkte nämligen satsa på snökite – snowboard i vår och tänkte slippa gips. Det räcker med stödbandaget jag har nu efter backåkning…
Var det material, meteorologi, geografi, aktivitet…..som ballade ur??? -
kneepad;643758 wrote:Får man fråga varför foten hamnade i gips??
Tänkte nämligen satsa på snökite – snowboard i vår och tänkte slippa gips. Det räcker med stödbandaget jag har nu efter backåkning…
Var det material, meteorologi, geografi, aktivitet…..som ballade ur???Det var nu bra sattsning och lite otur:) tycker inte du ska bli avskräckt.
Om du inte kört något förut så kan du nog slippa mycket onödiga olyckor genom att gå en kurs.Lycka till
-
gott att höra pånta att gipset har släppt.
Ett bra ställe är Fungera som ligger vid operan i gbg. Har gått där, riktigt bra och seriösa
Logga in för att svara.