Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ska det behövas en stil-polis

• Ska det behövas en stil-polis

Publicerad av trumpeten på 22 oktober, 2008 vid 16:46

Nu vill jag inte dömma ut dom här trenderna än men en ändring behövs.
    Bilderna har jag tagit i Rågelund idag, inga namn nämns men ni kanske vill ge er till känna? 😉

Vad ska man säga om handtag och boots, boardies på torrdräkt och påse till baren…

sourra svarade 16 år, 6 månader sedan 17 Medlemmar · 44 Svar
  • 44 Svar
  • kirre

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 16:53

Nu får ni allt akta er för att skejtarhenke inte får syn på det här. Han kommer ju att gå bärsärk helt klart =)

• sourra

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 16:53

Haha, den där tror jag att jag vet vem det är. Men jag tycker nog det är viktigare med en kul-polis än en stil-polis.

• kirre

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 16:54

Men skulle vara sjukt kul att se en board off med den där brädan. Det är respect helt klart

• neven

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 16:56

Hihihi! Jag har alltid sagt att board offs med bindningar kommar att vara nästa stora grej. Den som hinner snöra upp, få av sig brädan, få på sig brädan och snöra ihop bindningarna igen i luften är stor. 🙂

Hmm, jag undrar förresten om inte det där är mina Escalades som är utlånade… 🙂 Ajaj.

• trumpeten

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 16:56

Stilen har hamnat på efterkälken och det är det som är kul

• haze

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 16:57

Om det inte räcker med att vindsurfarna och vågsurfarna skrattar åt oss redan så måste detta ta priset…..

• trumpeten

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 16:58

Tyckte det stod Neven på dom men du var ju inte där.
    Tyvärr vågar jag inte droppa namnet med risk för represalier

• hengo

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 17:05

hahahhaha, den sista bilden.. hahahah

onödigaste tillbehöret någonsin

• kirre

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 17:30

@Neven 510511 wrote:

Hihihi! Jag har alltid sagt att board offs med bindningar kommar att vara nästa stora grej. Den som hinner snöra upp, få av sig brädan, få på sig brädan och snöra ihop bindningarna igen i luften är stor. 🙂

Hmm, jag undrar förresten om inte det där är mina Escalades som är utlånade… 🙂 Ajaj.

Jag får verkligen börja träna på det……

Har ju inte haft ett par skor på fötterna som behövde snöras på snart tio år, den här vintern får jag väl lära mej knyta skor igen så kanske jag är mogen för detta mot vår kanten 😀

• skotten

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 17:41

haa haa awesome, give the dude a foil and he is sorted!.

• sourra

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 17:47

Slutar hans namn möjligtvis på hnK? =)

• dadil

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 18:02

@Neven 510511 wrote:

done.
    fan, det var en spexig dag, ganska kul för att vara sthlmssurf faktiskt…
    http://www.kitenation.se/kn/forum/index.php?topic=6944.msg45325

• nordstedt

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 18:05

Det var tufft i Rågelund idag när stilpolisen var där och dömde. Jag vill passa på att anmäla att jag såg en kille med ett par escalades och en ganska schysst stil i övrigt för några veckor sedan, dock körde han en sunkig gammal foil… Är det ett ärende för stilpolisen kanske?

• kirre

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 18:07

@dadil 510534 wrote:

done.

Respect

PS. finns det en landning dokumenterad också 😉

• neven

Medlem
    22 oktober, 2008 vid 18:10
    dadil;510534 wrote:
    done.

Haha, flott!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ska det behövas en stil-polis

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.