Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ska man satsa på Båtvädret Plus i år?

  • lars_k

    Medlem
    30 mars, 2006 vid 12:35

    Från båtvädret:
    “Wappa in på Kustvädret på http://wap.smhi.se/fritid

    Är öppet för alla!
    För webb-tjänsten tar de 390 kr/säs, för det får man 78 wappningar á 5 kr.
    Rätt många så frågan är om det är lönt med abonnemang om man har wap-mobil…om man får samma info.

  • vind

    Medlem
    30 mars, 2006 vid 16:03
    Lars_K wrote:
    Från båtvädret:
    “Wappa in på Kustvädret på http://wap.smhi.se/fritid

    Är öppet för alla!
    För webb-tjänsten tar de 390 kr/säs, för det får man 78 wappningar á 5 kr.
    Rätt många så frågan är om det är lönt med abonnemang om man har wap-mobil…om man får samma info.

    Vet inte om det tydligt framgick av mitt inlägg, men den verkligt positiva effekten av plussen får man vid jämförande studier av olika tillgängliga spots som ligger som ett stort antal mätpunkter längs kusten, Gotland har väl en 15-20 runt ön. Detta kräver ju en del hackande fram och tillbaka mellan spotsen/punkterna och det är väl tveksamt om man vappar runt lika behändigt ?

  • lars_k

    Medlem
    30 mars, 2006 vid 16:34

    Joo. Det har du säkert rätt i. Trodde inte Gotland skulle vara så komplicerat som stockholm verkar vara…ligger ju mitt i östersjön!
    Fan…skulle bokat upp en stuga på Jylland istället… 😉

  • gurra1978

    Medlem
    31 mars, 2006 vid 22:30

    Är det någon som vet när Båtvädret plus drar igång? Jag tänkte prova denna säsong men uppenbarligen så har inte deras säsong startat då det inte gick att köpa tjänsten än.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ska man satsa på Båtvädret Plus i år?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.