Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ska man våga tro på DMI?
-
Ska man våga tro på DMI?
Publicerad av mes på 7 maj, 2009 vid 13:34Är det värt att åka till Lejet och landa 17.00? DMI 17.00 ser OK ut. DMI 20.00 ser inte OK ut….ah, försöker övertyga mig själv om att det inte blir en bomåkning…
🙂per_m svarade 15 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Uppdateringen kommer om lite mer än en timme, det är en nagelbitare detta – i både norr och söder hör jag… 😉
-
gurra1978;544995 wrote:åk inte!
Hehe…kollade precis in vindmätarna i Apel och det var inget vidare. Här uppe i Onsala har vinden precis droppat till 9 m/s så det blir nog en Lucky Luke (ensam i solnedgången med min bräda) i Smarholmen…ajaj…blir en intressant övning att se om jag klarar att kryssa ut mellan kobbarna med liten bräda i gränsvind.
När kommer filmen från igår då? …frågar en av alla de vant sig att bli bortskämda med skön film hela tiden. Det såg ut som du hade någon headcam på hjälmen igår.
Å nu medan jag skrivit detta och pillat mig i naveln har vinden droppat till 8,5 med skrämmande stabil tendens åt fel håll…kanske blir att gödlsa gräsmattan istället.
🙂
-
Calle_B;545000 wrote:Uppdateringen kommer om lite mer än en timme, det är en nagelbitare detta – i både norr och söder hör jag… 😉
Amen! Alltid nagelbitare. Hoppas att det kommer i Ume.
-
Tjena M,
Tänkte fråga hur Smarholmen är? vilka riktningar mm Bor själv i Onsala vore grymt om det var något när man inte hinner nedåt dvs.
/Per
Logga in för att svara.