Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ska vi byta grejjor…

• Ska vi byta grejjor…

Publicerad av bohm på 7 november, 2007 vid 18:20

Jag är lite sugen på att byta drake, men andrahandsvärdet är ju totalt kasst, och man får ju inte sålt sina grejor även om man har satt priset nästan hälften av vad man gav för draken för mindre än ett år sedan.. så jag undrar om nån är i samma situation och är sugen på att byta drake, men drar sig för detta pga att man inte får sålt sin gamla?

Ska vi byta drake med varandra?

Jag har en;

Cabrinha Switchblade 2 12m2 från 2007, inköpt november/december 2006. Använd endel förra våren, men sparsamt använd under sommaren och hösten, med andra ord är den i utmärkt skick. Den är komplett med bom, linor, väska, pump, och detta är också i bra skick.

Jag är öppen för förslag, enda kravet är att det ska vara bra skick på det jag byter emot… storlek 11, 12 eller 13 är intressant.

molle73 svarade 17 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • jonaish

Medlem
    7 november, 2007 vid 20:17

Har själv försökt förut…

Vill du ha en nyare 12a lr bara annat märke?

• bohm

Medlem
    7 november, 2007 vid 20:34

Nja.. vet inte riktigt vad jag vill ha. Kan väl tänka mig från -06 och framåt.
    Hellst skulle jag byta till nåt annat än bow.

• thorn

Medlem
    7 november, 2007 vid 20:38

Jag tror att problemet ligger i att alla kitare är så rika så ingen behöver köpa beg grejer.
    Vänta tills våren så ska jag låta ngn av er sälja en beg 8a och 12a till mig.

• skotten

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:09

you didnt tell me that you were looking for a kite or I would have given you one….

• molle73

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:45

Me also want to buy cheap 9(0r 8)…

• skotten

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:47

I have a 10 bow here for 3500

• molle73

Medlem
    7 november, 2007 vid 21:48

i call u
    m

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA