Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skaftö/Lysekil!

• skaftö/Lysekil!

Publicerad av vilhelmerovraren på 25 juni, 2005 vid 20:19

Hej! det händer att jag ser någon vindsurfare i gullmaren, just nu har jag sett flera här på skaftösidan och någon från lysekil, det är ju skitkul! men grejen är den att jag vill ha nån att surfa med men har inte lyckats få nån kontakt med er, så om nån läser detta och själv surfar eller känner nån som surfar i lysekil, hör av er! det är så jäkla mkt roligare å va flera därute ju!! för övrigt var gårdagen grym här smile.gif

vi ses!

anonym-anvandare svarade 19 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • cambo

Medlem
    26 juni, 2005 vid 13:17

Tja, de är väl killarna från surfklubben i Fiskebäcksvik bland annat som kör runt Lysekil.
    På deras sida hittar du säkert kontaktinfo

http://www.bfc.kajen.se/index.htm

För övrigt ser det ut att komma in lite vind till oss ikväll och framförallt imorgon.

Måndag eftermiddag: Väst, 11-15 m/s. God sikt.
    Sannolikhet 10 m/s*: 99% blush.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    26 juni, 2005 vid 20:15

Lördagen dög väl rätt fint i Hunnebo? jag var där, utan bräda tyvärr, Båtskrället sa 14.5 som max! Inte illa… Vet du för övrigt om det finns någon vettig stans att surfa i Grebbestad med omnejd, där det är lätt att komma ner till vattnet?

Måns

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skaftö/Lysekil!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.