Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skälåker 1/6 2010
-
Skälåker 1/6 2010
Publicerad av schelin på 1 juni, 2010 vid 18:55Ett oredigerat videoklipp!
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=oCTN0r4kafU”]YouTube- Vindsurfing skälÃ¥ker[/ame]Någon som har några tips om hur man gör för att få klippet inbäddat i inlägget?
imported_hakan svarade 14 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
arrrrrrrhh! Hur kan man inte komma med i bild?!?! Seglade ju samtidigt som alla dom…
Kul att det filmades iallafall… -
Schelin;614947 wrote:Ett oredigerat videoklipp!
YouTube- Vindsurfing skälÃ¥kerNågon som har några tips om hur man gör för att få klippet inbäddat i inlägget?
Det ser inbäddat ut för mig… ?
-
Så GÖTT med lite hederlig B&J segling och nått kastfall, känns så ”hemma” :cool2:
-
dr Masse;614997 wrote:Det ser inbäddat ut för mig… ?
Fick hjälp av Steffo med inbäddningen! Tack Steffo 😉
-
Kul att du filmade. Ja, det blev ju en riktigt trevlig eftermiddag på Skälåker. Lite mot förmodan eftersom prognoserna inte var hundraprocentigt lovande. Förresten första gången jag var där; kommer att bli fler gånger!
/Lars
-
Åhh vad tråkigt det ser ut!! Jag är så jävla glad att jag stannade på kontoret hela dagen! I love the indoors…
-
Electric;615013 wrote:Kul att du filmade. Ja, det blev ju en riktigt trevlig eftermiddag på Skälåker. Lite mot förmodan eftersom prognoserna inte var hundraprocentigt lovande. Förresten första gången jag var där; kommer att bli fler gånger!
/Lars
Lars! Tack för att du räddade min (riktiga) premiär med att låna ut mastförlängaren. Blev en mycket trevlig sådan. Hade varit lite tungt att pumpa igång 5.3:an 🙂
/Mattias
-
Jag vet inte vem du är, men det var kul att du filmade. Det blev ju riktigt bra. Om du undrar vem jag är så hade jag en blå keps på huvudet och solglasögon på näsan.
/Håkan
Logga in för att svara.