Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skälåker em 8/9?

• Skälåker em 8/9?

Publicerad av argulander på 7 september, 2008 vid 16:22

Nån mer som överväger att chansa? Ser ju ut att bli lite blött men surfbart enligt SMHI och Windguru. Är ledig på em så jag drar nog ut om det ser ut att blåsa.

Klas

argulander svarade 16 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • bjornen

Medlem
    7 september, 2008 vid 17:34

@argulander 497656 wrote:

Nån mer som överväger att chansa? Ser ju ut att bli lite blött men surfbart enligt SMHI och Windguru. Är ledig på em så jag drar nog ut om det ser ut att blåsa.

Klas

Tjena Klas, jag funderar också på att segla i morgon. Blir det bli bra så dyker jag kanske upp på em. Slå gärna en signal om du åker.

//Björn

• argulander

Medlem
    8 september, 2008 vid 08:03

@Bjornen 497665 wrote:

Tjena Klas, jag funderar också på att segla i morgon. Blir det bli bra så dyker jag kanske upp på em. Slå gärna en signal om du åker.

//Björn

Som så ofta tidigare har prognosen dragits ner kraftigt, 8-12 blev 5-9 m/s. Dessutom kraftigt regn. Skolkar nog från surf idag.

Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skälåker em 8/9?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.