Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall det blåsa NÅGONSTANS i helgen?

• Skall det blåsa NÅGONSTANS i helgen?

Publicerad av jfk på 4 augusti, 2004 vid 14:01

Verkar inte sm det kommer att blåsa någonstans i Sverige på hela helgen?!
    Hoppas någon har andra bud att ge för jag är så jävla desperat nu så jag åker i princip vart som helst för att få surfa nu…

JFK

anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 14:02

Klagshamn i Skåne lär gå av…

• s

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 14:20

Kan inte alla med vassa freeridefenor dra till Klagshamn nu torsdag o fredag och skära av lite sjögräs som kan driva till havs lagom till jag anländer på lördag morgon. Så slipper jag köpa sjögräsfena. Snälla!

/Staffan

• oskie

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 14:57

Med vulcans o willyskippers får man väl av sjögräset? smile.gif Allvarligt dock, senast jag var där (i juli) var det krav på sjögräsfena. Men det har kanske förbättrats nu…

• aerial-arnie

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 15:02

Staffan,

du kan få låne min sjögräs fena (US-BOX…), det verka som klagshamn kommer att fungerar några dagar i rad men dagens prognoser. Jag åker redan ditt imorgon om det ser bra ut. Skulle vara optimales med typ 5-6dgr segling eftervarann…

Annars e det bara att köpa en sjögräss fenan (surfersworkshop.se har ju en hel assortiment) det e det värd för att få kunna segla på klagis!

aloha
    arnout, S-106

• s

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 13:38

Tack för erbjudandet Arnout men jag avstår då jag köpte en sjögräsfena igår. De ser ju helt galna ut! Undrar om de fungerar…

/Staffan

• anonym-anvandare

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 13:57

sjögräsfena är alltid ett måste i klagis om sommaren

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skall det blåsa NÅGONSTANS i helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.