Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skåne hjälp!
-
Klart man hakar på en roadtrip! Just nu endast helger, men Juli till Aug/Sep/Okt är jag ”mellan jobb” så då är planen att luffa dit vinden finns.
Hur länge har du tänkt stanna i landet den här gången Virena?
-
@johnk 471743 wrote:
Klart man hakar på en roadtrip! Just nu endast helger, men Juli till Aug/Sep/Okt är jag ”mellan jobb” så då är planen att luffa dit vinden finns.
Hur länge har du tänkt stanna i landet den här gången Virena?
Cool! jag drar igen i september som planen är just nu, men det kansek blir oktober, vi får se beror lite på massa saker.
Jag hoppas oxå pa massa roadtrips i sommar, vi hörs
-
@Virena 471547 wrote:
Hej hopp!
Jag som aldrig kitat söder om Dalen skulle behöva lite hjälp av er goa skåningar:wink:. Jag har ju kommit på att det där med plattvatten kan va himlans trevligt ibland och har förstått att det finns en hel del sådant nere i skånetrakterna. Undrar lite vad det är för vindriktining som gäller i Lundåkra tex. Försökte titta på Wibbans bild över vägbeskrivningen men ser inte riktigt. Är det väst till ost som funkar?
Just det, vet att inte windguru e världens bästa, men hittar inte lundåkra där finns det något närliggande man kan kolla eller brukar ni kolla DMI eller har ni nåt annat tips?
/ Virena
Logga in för att svara.