Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skåne i veckan
-
Skåne i veckan
Posted by kungdenknege on 23 december, 2002 at 12:54Någon mer än jag som inte kommer kunna motstå det MASSIVA lågtryck som verkar vara på väg in???
anders_hoffman replied 22 years ago 6 Members · 15 Replies -
15 Replies
-
Jo iofs, men har man investerat 3 jävla tusen i en torrdräkt så får man fan utsätta sig lite
-
Nja, även om utsikterna för Klagshamn på julafton ser bra ut, så tror jag nog att familjen får komma före denna gång. Inte för att jag vill klaga, men jag hade dessutom hellre varit ute i plusgrader.. Håll tummarna för att det håller i sig till juldagen, då finns det kanske en möjlighet att jag drar ut.
-
Plusgrader är för mesar, har man abstinens så har man Har inte varit ute på 1½ månad nu 🙁
Hörs
/Eli -
Du har inte varit ute i minusgrader, det är klart. När istapparna från seglet trillar ner på dig och det polerade islagret på bommen gör att du inte kan hålla grejorna kommer du att dela min åsikt om att plus är att föredra.
-
Jag fattar, det var ett skämt. Får se om jag drar ut.
-
egentligen borde man ha surfat på julafton
bara för att ha gjort det,med tomteluva och allt
om så bara en repa och en gipp.
Och fota, någon som vill surfa en repa i lomma
på julafton ?
//darkväder -
ja!…jag och en polare skulle till stan igår!…satt fast på motorvägen hur länge som helst
-
Det är sjukt gött, lovar Enda nackdelen är att alla andra verkar banga från att surfa på julafton
-
Själv var jag magsjuk igår! Inte så jävla kul! Tittade inte ens på den förbannade julmaten! Käkade i morse för första gången på två dar!
/anders
Log in to reply.