Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skåne imorgon (plattvatten)
-
Skåne imorgon (plattvatten)
Publicerad av henke201 på 4 augusti, 2006 vid 15:11Var sticker man imorgon för att få plattvatten? funkar Klagshamn? eller kanske ribban?
henke201 svarade 18 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
jag har aldrig surfat i klagis, men höllviken är det alltid plattvatten, kör där vetja!
-
Jag vet ju inte på vilken nivå du är, själv försöker jag fortfarande komma upp, plana och vattenstarta…. det ska blåsa nordligt imorgon så du kommer i princip åka ut och in från stranden, och det är som sagt jäkligt långgrunt där så det är inga probs, bara akta dig för sandbankarna på vägen in sen, det är inte skoj att plana upp på en sån! 😉
-
Naish wrote:Jag skiter i förbudet och kör skanörsoptipp, gör du d också!
Vägbeskrivning? 🙂
-
Tippen måste väl ha perfekt vindriktning på N-O så det hade ju varit sweet om man kunde köra där.. Vad händer egentligen om man åker fast? Böter eller? Annars kommer jag nog att testa Höllviken som ju ligger granne..
-
Ingenting händer förutom att du får en lapp på bilen där d står
– vi ringer polisen nästa gång!Tippen kommer gå av, hoppas vi ses där nere imorgon.
Vägbeskrivning.
Kör höger vid första rondellen sedan kör så långt ni kan rakt fram, ta höger. efter ni har svängt höger kör så långt ni kan rakt fram så ligger tippen där, enkelt!
Ses där.
-
detvar jävligt grymt för min del iaf! tror ingen kan klaga utom kitekursarna som det inte gick lika bra för 😉
-
snaffe wrote:Hur var det hade ni bra med vind
Efter att först kört inom Klagshamn så nöjde jag mig med att stanna i höllviken sen, byigare vind än igår får man ju leta efter känns de som! men men man fick iaf seglat…
Logga in för att svara.