Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne – Lördag, varkör vi?

• sidpiraya

Medlem
    13 december, 2003 vid 08:55

Fan vad klena ni är..
    Det har ju slutat regna nu.

Så här ser det ut kl 9 i dag ser inte ut som det kommer mer regn de närmsta timmarna..

• patrikol

Medlem
    13 december, 2003 vid 09:32

Nu har det börjat igen wink.gif men vi kan väl se lite senare idag. Också sugen som fan fick inte kitea igår! smile.gif

• stellan

Medlem
    13 december, 2003 vid 09:35

Jepp, Jag ska handla lite men har grejorna i bilen. Vi rings vid om något skulle förändras. Skulle vara skönt om vinden vred så man kunde köra i Habo.
    Standby

• stellan

Medlem
    13 december, 2003 vid 09:38

sidpiraya – Lägg ut ditt nr om det skulle ändra sig så vi får tag på dig.

• sidpiraya

Medlem
    13 december, 2003 vid 09:43

det ska vrida till sv så habo funkar.

/Michael
    070-72 75 946

• kitelife

Medlem
    13 december, 2003 vid 12:54

Regn kallllt & ruggit + bakis = väntar nog några veckor till och kör Cabarete istället ; )

Åkte inte du på och jobba ida patrikool värsta uppbådet vid milstolpen! och hemma hos mig och på nått ställe till… har aldrig sett så mycket blåljus på en gång ; )

vet du vad som har hänt?

//Pan

• patrikol

Medlem
    13 december, 2003 vid 13:04

Nej ledig idag. Inget som jag hört talas om än men det kommer kanske ut lite info senare. Du kan alltid kolla vad som har hänt i Malmö och om det är något större allvarligare på: http://www.pppress.se/index.htm
    men det visste du kanske redan. Melker och jag saknade dig sist! Var blev du av inget allvarligt hoppas jag? Det blåste kanske för mycket för dig wink.gif wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne – Lördag, varkör vi?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.