Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Skåne Slalom Cup, Förvarning Torsdag 11 Juni – Habo Ljung – INSTÄLLT

• Skåne Slalom Cup, Förvarning Torsdag 11 Juni – Habo Ljung – INSTÄLLT

Publicerad av klang på 8 juni, 2009 vid 20:08

Hej på er,

Skåne Slalom Cup, Förvarning Torsdag 11 Juni – Habo Ljung

Prognosen för torsdag ser fin-fin ut, rejält med västliga vindar. Om prognosen håller sig och vattenstånden tillåter så kör vi första deltävlingen i Habo Ljung nu på torsdag, 11 Juni.

Preliminärt kommer vi ha en styrbord start på grunt vatten, hur lång ”sats” man kan ta är jag osäker på just nu, förhoppningsvis minst 20 sekunder. Det kommer att vara en relativt kort bana då jag hoppas att även det yttre gippmärket kan vara på grunt vatten.

Registrering SENAST 17.30, första start går 18.00

Ni som tänker dyka upp för väldigt gärna skicka ett e-mail, har ni även tid till att vara där till 16.30 och hjälpa till med bojar så berätta gärna det också. Behöver all hjälp jag kan få.

/Robert

klang svarade 15 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • joth

Medlem
    9 juni, 2009 vid 07:10

SMHI Torsdag
    Mellan väst och nordväst, 5-8 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 10 m/s

Får se om det blir något…

Satsar nog på bump o jump session i Habo på lördag istället. V 14-18 är prog just nu…

• klang

Medlem
    9 juni, 2009 vid 07:51
    joth;552033 wrote:
    SMHI Torsdag
    Mellan väst och nordväst, 5-8 m/s. Dygnets högsta vindhastighet 10 m/s

Får se om det blir något…

Satsar nog på bump o jump session i Habo på lördag istället. V 14-18 är prog just nu…

Helt otroligt vad torsdagen blev ner skriven… tack Jonas (och även Tobbe som varnade mig tidigare idag)

Det blir inget på torsdag!!!

Ny tråd kommer upp med nytt datum (vet inte hur man lyckas ändra på rubriken så att det syns på slalom forumet)

• joth

Medlem
    9 juni, 2009 vid 08:17

Trist när det är så, men inte mycket att göra. Lördagen är säkert nedskriven en hel redan i morgon…

• jester

Medlem
    9 juni, 2009 vid 08:18
    Quote:
    Ny tråd kommer upp med nytt datum (vet inte hur man lyckas ändra på rubriken så att det syns på slalom forumet)

Det kan jag fixa…

• klang

Medlem
    9 juni, 2009 vid 08:25
    Jester;552049 wrote:
    Det kan jag fixa…

Kjoolt 🙂

Du får då om du vill ändra rubriken för denna tråd så att den ser ”struken” ut… du har fria händer :)… till nästa gång hör jag av mig så vi kan ändra rubriken istället för en ny tråd.

Tack Jeppe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Skåne Slalom Cup, Förvarning Torsdag 11 Juni – Habo Ljung – INSTÄLLT

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.