Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skåne söndag?
-
Skåne söndag?
Publicerad av gh0st på 31 maj, 2008 vid 16:01Bilen lade av idag och skulle behöva skjuts från malmö till Parkvägen eller LA, skulle vara riktigt toppen..
0707-664066skotten svarade 16 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Du får gärna åka med mig om du inte hittar någon bättre lift. Men det är begränsat hur mycket grejer du kan ha med för bilen är ju tokliten.
-
hehehehe PV was awesome today.. Nick you have a lift tomorrow if there is actually going to be any wind : )
-
Synd vi gick om varandra där Tony. Jag gav din leash till Johan och jag har använt den precis som jag lovade att jag skulle göra om du inte lade upp ett gäng bilder.
-
yeah you need a camera to take pictures dude… if its not windy tomorrow I will spend money instead.
-
Nicke, om inte Chrille hinner sno bilen först så kan du åka medmig (annars behöver jag med skjuts). Med tanke på att Tony hade stiltje på PV idag medan jag körde 7a i LA så är det nog LA som gäller…
-
yeah Anna, you riding a 7… must have been at least 7m/s!!! I guess you are not all that interested in hot chicks on the beach
-
Jag har fixat skjuts, tack för alla erbjudanden. Ses på vattnet!
-
haha yeah its going to be awesome, everyone should go there : )
-
Vi sticker till LA nu om 20 minuter, så om någon vill ha lift så är det dags att höra av sig!
Skotten, det är vid Lundåkra alla hotties är. Får räknas inte…
-
fan det va ju fint på parkvägen igår eftermiddag kväll hade riktigt bra tryck.
Logga in för att svara.