Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne surf i helgen

• naish

Medlem
    31 januari, 2004 vid 15:23

Okej låter fint grin.gifTck så mycket!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 januari, 2004 vid 16:38

Vi ska först hjälpa skejtarhenke att flytta men om det är bra förhållande så kommer vi men dock först vid 13…

• patrikol

Medlem
    31 januari, 2004 vid 18:12

Du är alltid välkommen här Philip!

• stebe

Medlem
    31 januari, 2004 vid 18:18

Faan jag fryser bara av och tänka på det, ni är faan värda lite respekt.. vikingar cool.gif

• patrikol

Medlem
    31 januari, 2004 vid 19:54

Nej fan jag är en riktig frysis, jag använder våtdräkt så då håller man värmen wink.gif utan den hade det nog blivit kallt.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 februari, 2004 vid 10:00

Drar mot wollongong o 25 gradigt vatten i morgon kan det vara nat for er skaningar dar hemma…..

Lite trost ar dock att det ar sjukt mycket skit i vattnet runt sydney just nu. jellyfish haj o annat man inte gillar….

Rock on – Melker

• stellan

Medlem
    1 februari, 2004 vid 11:26

Klockan är 12… någon som ska med på en em tur nere på Ribban i Malmö?
    0703-918844

• sidpiraya

Medlem
    1 februari, 2004 vid 11:38

Jag drar ut till habo om 20 min, om där är mycket is vid campingen drar jag bort till vinsurfing klubben.
    Hoppas vi blir några stycken.
    Vind och väder rapport på 0735 366 399

/Michael

• stellan

Medlem
    1 februari, 2004 vid 11:53

Jag drar med till habo nu

• stellan

Medlem
    1 februari, 2004 vid 15:04

Ja det blev en 40 min surfande i dålig vind. Vassa isflak 10 m ut men sedan var det ok. Inte kallt iallfall. Så länge Pyron hållet tätt går det bra. Skulle nog påstå att sässongen startat här nere i skåne… Nu är det ljust till 17 och det blir varmare. Nu finns det inga ursäkter om man har torrdräkt. Ser fram emot nästa helgs session!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne surf i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.