Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne surf lörd

• Skåne surf lörd

Publicerad av tomw på 1 september, 2006 vid 17:41

Prognosen är sådär imorn. Ser bäst ut i Skanörshamn, SSW vind.

Ska någon annan dit?

Har bara varit i Habo 4-5ggr detta år. Torsdag fick jag nästan en Cab Xbow i huvudet, samma kille hoppade framför mig i motsat färdriktning, plus ett annat dumt move…..farlig.

TW

tomw svarade 18 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • hovang

Medlem
    1 september, 2006 vid 19:33

Om det är vind så kan jag tänka mig habo trots mycket folk. Det är gött nu när man kan köra ända ner 🙂

• skotten

Medlem
    1 september, 2006 vid 20:57

Tom, I will call you in the morning, despite the grim outlook, nothing wrong with a warm up for the hurricane season huh??

• skejtar_henke

Medlem
    1 september, 2006 vid 23:07

Spöa dom när dom kommer in på standen Tom. Dom ska fan visa respekt! Dom där nybörjarna…

• skotten

Medlem
    1 september, 2006 vid 23:37

haha, yeah dont come to where I kite, I will just crash into you… best you go somewhere else and leave me the whole beach….

• skotten

Medlem
    2 september, 2006 vid 06:29

Hi Tom, looks crap this morning, and I am doubtfull if it is going to pick up, best you keep your gear dry for the big surf day tomorrow.

Tony

• tomw

Medlem
    2 september, 2006 vid 06:52

OK,

Let the wetsuit dry out. See ya tomorrow.

TW

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåne surf lörd

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.