Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skånekite – Lördag
-
Skånekite – Lördag
Publicerad av stellan på 26 mars, 2005 vid 08:43Fy fan vilken dag!!!! Packa väskan och fyll termosen. Tänte att vi kan samla dagens kitestrådar här istället för på tre olika. Jag åker till tippen i Skanör om 45 min. Var åker ni andra. Ring för lokalrapport – 0703-918844.
patrikol svarade 20 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
peter å sig själv åker till tippen senare nångång.
strålande dag wooohoo!!
-
Har någon en vettit kamera så kan jag ta lite foto idag(om det finns intresse). Är förkyld så ingen kite för mig
-
Pratade precis med Stellan dom är 6 st nere på Tippen nu blåser 7-9 m/s så ni som har möjlighet ta chansen solen skiner. Hoppas att någon med kamera är där så att vi kan få se lite bilder. Lycka till era gottegrisar! Henke och jag hoppas på söndag!
-
En jävligt bra dag måste jag säga.
I morgon blir det vär repris? -
ja det blir det väl!
känner mig lite krasslig men va fan…sen har man ju en hel vecka att vila upp sig?
-
hur va det idag!? fan jag e sugen men det r litt kallt fortfarande. upp me litta bilder eller något =)
-
det var en del drakar ute på havet idag… riktigt fint väder o bra vind för mig som inte åkt så mycket. upp med litta bilder ni som har..
-
ca 15 drakar i luften som mest. Wunderchönt!
Undrar bara vem den röde killen med röd Cabrinha drake var. Var det Roger ella? -
Ja fi feeen vad bra det var. 8-11 ms, inte alls så kallt i vattnet… (förutom när dragkedjan på min pyro gick upp och ca 10 liter vatten forsa in. Har lagat det nu)14 kites i luften och ca 10 på marken. I år kommer genombrottet för sporten – det är jag övertygad om… Hur ska det se ut där en solig dag i Juli, mama mia.
Imorgon kör vi igen!!!Fan lägg upp bilder nu!!!
Logga in för att svara.