Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › skånesurf imorgon lördag?
-
skånesurf imorgon lördag?
Publicerad av anr på 7 mars, 2008 vid 18:00Vad tror ni? Blåser det tillräckligt imorgon. Är grymt sugen! Nån som skall ut till Skanör? Jag kan erbjuda skjuts från malmö imorgon från 11.
Anders 0708-224466jonaish svarade 16 år, 8 månader sedan 13 Medlemmar · 35 Svar -
35 Svar
-
ahh dude I think its going to be desperate, but I am DYING to get out and ride, I will be over on the east coast all morning then I can check again while I am over there, lets see how it feels… its pretty sunny so maybe we can hope for a bit of breeze.
-
Tack skotten. Jo det är lite av en chansning idag men funkar det blir det ju kanon. Är de nån som på?
-
jag e fan bra sugen.. blåser ju ändå lite.. kanske går o köra stort?
-
Fan vad bra…
Då kan du ju köra till Filipsstad och hämta min nya frimärkssamling som jag köpte på Blocket igår.
Det räcker om du lämnar den i Malmö imorgon -
var va alla idag? va sjukt bra!! 3,5 h i sol o utan handskar 🙂 rätt najs!!
-
@skotten 450526 wrote:
Klagshamn breeze baby.
Var du inte på östkusten Skotten?
Jag hoppas att någon vill kita där imorgon iaf…
Det funkar iofs var som helst för mig… Slå en signal om ni ska kita imorgon är du snäll.
0733-451195Gäller självklart inte bara skotten… bara ring… jag är hur sugen som helst nu 🙂
/Wibban
-
yeah I was over on the eastcoast today.. did you ID me!!?? I am looking for some land to build a summerhouse over there.
I drove the whole coast, didnt find wind until I got home…. fakking always the same. never mind – tomorrow I get to ride all day with (dont tell anyone) a fakking Naish CULT!!! – the same pump as the Helix!!!
Its actually a sick kite, I will bring loads out to the beach tomorrow so if you see me just grab one and ride. I am not kidding when I say that I am seriously thinking of riding them this summer.
-
dude its too south for habo : ( you guys are gonna have to ride some heavy chop instead… and play with some unpacked demo gear I have here….
0735 1 20 95 2
-
Någon som har en plats över i bilen från Lund? Pröjsar givetvis soppa.
Logga in för att svara.