Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skanör 7e Maj
-
Skanör 7e Maj
Publicerad av olle-2 på 8 maj, 2009 vid 06:35En kort, snabbt ihopslängd filmsnutt och några bilder från onsdagkvällens session i Skanör.
(flyttar ner filmen då den hamnade ovanpå bilderna)
/ Olle
btw 6e maj var det….
superextrem svarade 15 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Snyggt, inspirerande! Synd jag missade detta.
Vem är den fete killen som kör längs med stranden? Är det min svåger?
J -
waah, been a while since I have been on the northside of the harbour, looked like a pretty mellow session, even though the wind was rippin.
That place has to be one of my fave spots just because of those awesome sunsets at the end of a session, or sitting watching the lightning roll in during the summer. I totally reccomend it if you havent been there before – the south side of the harbour has a HUGE ass beach to rig up on and even more mellow waves.
-
jonasA;545303 wrote:Snyggt, inspirerande! Synd jag missade detta.
Vem är den fete killen som kör längs med stranden? Är det min svåger?
Jyesbox, matte laddade järnet! inspirerad av proffsen i tarifa försökte han sig på kiteloops med sin 10a i 16 m/s….cohones
-
skotten;545311 wrote:waah, been a while since I have been on the northside of the harbour, looked like a pretty mellow session, even though the wind was rippin.
That place has to be one of my fave spots just because of those awesome sunsets at the end of a session, or sitting watching the lightning roll in during the summer. I totally reccomend it if you havent been there before – the south side of the harbour has a HUGE ass beach to rig up on and even more mellow waves.
yep, the wind was ripping, I had good power in my 6 m2
-
Tjena!
Kul med lite film från en bra dag i skanör, ses på beachen nästa gång det blåser…
/Magnus W
Logga in för att svara.