Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skanör eller Kämpinge?
-
Skanör eller Kämpinge?
Publicerad av molle73 på 7 november, 2008 vid 18:57Nån som är på halvtidigt på Söndag? (Typ 10 halv 11) ?
wibban svarade 16 år, 4 månader sedan 11 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Looking nasty på Söndag. 25-30knop med regn….
Lite rimligare norrut. Funderar på Lundåkra.
??
-
Nu förstår jag nog dig inte riktigt? Sol och 9 sekmeter syd enligt smhi.
Jag/Vi brukar köra Skanör på syd. -
Jag och calle är på!
Vi funderar lite på klagshamn.. inte lika långt att åka och kommer vara riktigt platt!
Vad sägs?
-
Jo nog kan det vara en bra ide! Ska fråga Christian (DK) om han vill komma upp! Vi bestämde kl 10 i Skanör men kanske kan vi ändra.. Hur dax vill ni åka ner? Skulle vara som bäst fram till typ 13. Jag vill ut så där runt 10..
Kommer du upp med Christian Seb?
-
Tom jag trodde inte du hade tid att surfa sedan du bytte jobb???
-
Då blir det så att jag och calle hämtar johan 8:15 imorgon och sen drar vi till klagshamn!
-
klagshamn ser rigtig bra ut i morgen!
Kommer ved 10 tiden…
SES
/C
-
Yo då, Ryggen har repat sig. Har skejtat i 5 veckor nu utan problem.
Och man jobbar inte på söndag.Klagshamn låter intressant. Kör man på det vanliga ”inåt land” från vindsurf klubben?
T
-
Jag gjorde en mild variant av Jakobs vurpa för några veckor sedan så jag har också varit invalid senaste tiden. Vet inte om jag kan dra på mig selen än men ska testa.. vi höres imorgon Tom
-
Riktigt fint i morse med sol och stabil vind på 10ms, plattvatten och helt ensamma.
Folk dök upp runt 10, tyävrr kom molnen då också så det är lite grådaskiga bilder men jag hoppas ni ser hur kul vi hade 😀
Vissa bilder har jag gått rätt hårt på med kontrasten med tycker de blev lite roliga då.
Logga in för att svara.