Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skanör imorgon – ser perfekt ut!
-
Ska klippa ihop lite film från fredagen… blir kanske en minut…
Men det ser lovande ut senare i veckan… Vem kan hänga på på torsdag förmiddag eller fredag eftermiddag…?Torsdag
Tiltagende til kuling fra syd og sydvest, 13 til ca. 18 m/s, til natten omkring sydvest.Fredag
Kuling fra sydvest og vest, 15 til 20 m/s. til natten aftagende til 10 til 15 m/s.Linus
-
Jag e lätt på att köra på torsdag.. men tror det blir freestyle då! Sugen linus?
-
Jag kanske kan tränga in ett torsdags surf (men bara vågor 😉 ), men då blir det morgon surf. Skall åka bort på torsdag kväll och vara borta hela helgen, så jag kommer väl att gnaga naglar på fredag…
Skall vi inte skrammla till en vågbräda till Phille? 😀
-
Hahaha vi kan sätta upp en bössa på stranden 😉
Men du Bananamana… Vad sägs…Torsdag
Syd og sydvest, tiltagende til kuling, 17 til 22 m/s, kortvarigt op til storm 25 m/s, til natten drejende sydvest.Fredag
Kuling fra sydvest og vest, 15 til 20 m/s, i Kattegat op til 23 m/s, til natten aftagende til ca. 15 m/s.Det blir en morgonsurf va? Jag måste plugga men vuill surfa med 🙂 ENBART Waves!
Linus
-
Holy-maka-fuckin-roni vad det skall blåa på torsdag.
Tyvärr, verkar det inte kicka in på morgonen. Jag har klara problem att surfa på torsdag, men det måste ordnas. Om det blir surf får det nog bli Ljunghusen eller Kämpinge då det verkar braka på från syd.
Det allra plågsammaste är att jag kommer att köra förbi Lejet på kvällen. Alla som har två fungerande ben, men ändå inte masar sig till Varberg är galna. :tongue:
Logga in för att svara.