Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skanör Onsdag eller Torsdag?
-
Och “for the record”, Skanör suger 95 gånger av 100.. hahaha
-
Linus lugna ner dig nu… Mena inget illa om dig utan beskrev bara Skanörshamn ur min synvinkel.. Sluta böla nu dude.. älskar dig
-
Oregistrerad
Gäst12 mars, 2008 vid 07:23Men hur blir det, är det någon i skanör tors vid 12-13 som kan launcha min nya fina drake, det lär ju gå av…host…
/tönt -
Oregistrerad
Gäst12 mars, 2008 vid 09:35Shit vilken respons, lär bli crowded…
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=56400
/tönt -
Al-R8, båjz n girlz, hur blir det? Vilka kommer till “Skanör goes onshore in tokregn” imorgon? Jag kör förmiddagspasset, men tänker inte håll ai några kitear utan kemdykardräkt 😀
-
Jag är med Dig broder 😉
Vilken tid tänkte du på? Innan 10 typ?
Kan ju höras sen!
Linus -
Skanör blir väl rakt onshore på VNV, finns det inget annat ställe på sydkusten med vågor på den riktningen?
-
@Pelle_O 451386 wrote:
Skanör blir väl rakt onshore på VNV, finns det inget annat ställe på sydkusten med vågor på den riktningen?
Rak onshore är precis vad en riktig skanör hard core fantast vill ha!
-
Oregistrerad
Gäst12 mars, 2008 vid 18:42haha, exakt onshore is tha shit, då blir det ju waves…
/tönt -
Kan säkert bli acceptabla förhållanden… man ska ALDRIG komma med undanfykter eller ursäkter om att det är dåliga förhållanden… det blir ju inte bättre eller roligare än vad man gör det…
Jag och Bananen drar ner under morgonen/förmiddagen… Blir vi mer än 2 musketörer imorgon?Linus
-
Pelle_O;451386 wrote:Skanör blir väl rakt onshore på VNV, finns det inget annat ställe på sydkusten med vågor på den riktningen?
Bäste Pelle,
du anar inte hur mång ställen som är bättre, men du kanske inser vilka trångsinta typer man får dras med om man seglar i denna delen av landet. Imorgon kommer tex Löderup att leverera tidernas side->side-off segling. Men nej, dit skall man inte, för det går inte för sig, man får ju bara segla Skanör, ajabaja.
-
S19;451405 wrote:Jag och Bananen drar ner under morgonen/förmiddagen…
Morgonstånd e guld i mun – jag drar efter frukost.
-
Kanske jag väljer att köra där för att det är nära och inte kan ödsla stora mängder tid på att sitta i bilen… Löderup är ingen hit att köra själv nu på vintern… strömt som fan… inte kul om nåt pajjar där
-
Jag älskar skanör!!!!!!! men nordväst och kalt nej fy fan en musketör mindre imorgon….kör hårt.
/ pidde -
@S19 451420 wrote:
Kanske jag väljer att köra där för att det är nära och inte kan ödsla stora mängder tid på att sitta i bilen… Löderup är ingen hit att köra själv nu på vintern… strömt som fan… inte kul om nåt pajjar där
Det är bättre att köra 20mil för sideshore än 25 för onshore eller….
Logga in för att svara.