Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skanör tisdagmorgon?!
-
Skanör tisdagmorgon?!
Publicerad av eklov på 8 augusti, 2011 vid 17:16Någon som är sugen på skanör imorgon (tisdag) på morgonkvisten, ser ut att bjuda på bra med vind?
Kl. 06:00, 07:00…?
viktor77 svarade 13 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Blir antingen Skanör eller Parkvägen för min del kommer att vara på plats vid 0900.
//johan -
viktor77
Gäst8 augusti, 2011 vid 18:09Funderar också på lite morgonsurf innan jobbet. När går solen upp?
-
det är ljust kl 06.00 skulle jag tro. Jag tror på skanörs hamn blir toppen!
-
viktor77
Gäst8 augusti, 2011 vid 18:21Runt halv fem går solen upp tydligen. Norr eller söder om hamnen? Jag föredrar södra. Tror vindriktning blir lite mer onshore där och då förhoppningsvis lite större vågor.
-
jag tror också på vänster (söder) om hamnen. tror det kan bli nice!
-
imorgon skanör blir kalasbra!
Vi hade tänkt i början att äta frukost on da beach, typ kitesurfing ’nd frukost, swidish classic med italienskt smak… men om vinden och havet är med i den här planen, moln och regn är inte. Därför, vi ta frukost hemma och vi kommer där kl 06.26.see ya/CC
-
Höger om har bättre vågor men det är nog vänster eller söder om som blir bäst i morgon.
Jag är där 06.02
-
viktor77
Gäst9 augusti, 2011 vid 11:28Jaha, var tog vinden vägen? Det var bra tryck i 9:an i typ en kvart. Nu får verkligen onsdagen leverera annars blir jag :(.
Logga in för att svara.