Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skapande av ny surfingsajt?

• Skapande av ny surfingsajt?

Publicerad av anonym-anvandare på 25 september, 2002 vid 21:11

Aloha! Någon som vet om man kan skapa en hemsida och fylla med windsurfingbilder och filmer utan att fråga företagen om lov. Jag tar naturligtvis grejorna från deras sida…hehe. Men jag tänkte ha alla märkernas logo på förstasidan så att folk vet var allt kommer ifrån. Det skulle väl vara riktigt grymmt, ett bild – och filmgalleri fullt av windsurfing, surf och kitesurfing. Vad tycks???

kungdenknege svarade 22 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mexi_

Medlem
    26 september, 2002 vid 05:54

Du kan inte lagligen skapa en sida med andras bilder utan att fråga dem om lov (Upphovsrätten). Sen är det frågan om hur ofta de är ute och scannar nätet efter sina bilder. I de fall som jag tagit bilder så har jag bara mailat företagen i fråga och de har aldrig sagt nej!!! I mitt fall har det varit företagssajter och då vill man ju vara på säkra sidan…..:-)

• anonym-anvandare

Medlem
    26 september, 2002 vid 13:54

Hej extremfreak. Tack för att du mailat till http://www.hotsailsmaui.se Dock fungerar inte din hotmailadress så jag kan inte svara. Behöver även din postadress om jag ska kunna skicka infomaterial per post. Jesper/hotsailsmaui

• kungdenknege

Medlem
    26 september, 2002 vid 14:32

En ny surfingsajt ÄR PÅ VÄG. Vindmagasinet heter den och beräknas kunna öppna innan årsskiftet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skapande av ny surfingsajt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.