Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skaplig vind prognos imorgon, Björlnanda??
-
Skaplig vind prognos imorgon, Björlnanda??
ola_p replied 18 years, 5 months ago 11 Members · 38 Replies
-
Aahhhrg…. jag orkar inte med detta. Har jobbat konstant på lägenheten och kånkat all skit tre trappor, tom 4 i vissa fall, hela helgen. Idag skulle det inte blåsa. Har besök som hjälpt oss med flytt och städ så jag måste typ käka middag och vara trevlig. Orkar nog inte det heller. Vill bara surfa.
Fast det är klart… hade vi inte fått hjälp hade vi inte ens börjat städa än så den hjälpen är värd en offrad surfkväll!Kör hårt!
-
Jag är också upptagen ikväll, typiskt…
Enda trösten är väl att vinden nog inte når ned till Gbg ordentligt…Men kört hårt på vattnet Beardlanda Locals! :santa:
-
The_Novice wrote:Jag är också upptagen ikväll, typiskt…
Enda trösten är väl att vinden nog inte når ned till Gbg ordentligt…Men kört hårt på vattnet Beardlanda Locals! :santa:
Självklart kommer det nå ner till Götet! Det kommer bli feeeeeeeeett!!!!
/jeppo
-
Knatte
Guest17 juli, 2006 at 18:56Här kommer en rapport:mad: 😡
Bomkörning!! Ingen vettig vind på hela dagen. Konstant vind på 4-5 m/s med vissa toppar 6 m/s från 14 till 19.00 tiden.
Inte en planing på hela dagen. Maxfart på 5.5 knop och snitt fart på 2.7 knop säger väl allt :blush:Kan bara säga att alla prognoser var felaktiga…. Ni har inte missat någonting idag.
-
Ni missade bra trycka i 5.7 i uddevalla mellan 12 och 15… Riktigt najs var det. 😀
-
det sög pungrövh, min första riktigt feta bomkörning!!!!
planade 1 äkta gång med mitt 5.3.
-
Knatte wrote:Kan bara säga att alla prognoser var felaktiga…. Ni har inte missat någonting idag.
Enligt DMI så skulle det bara blåsa norr om orust ungefär.
Så prognoserna var ju mitt i prick… -
Åfan, i ua så dog det rätt rejält på eftermiddagen… Var seglingen bra där uppe då?
-
Las..kan du inte bara vara tyst.
Vi har faktiskt haft en skitdag här, visa lite respekt. -
jOHNjRAMBO wrote:Las..kan du inte bara vara tyst.
Vi har faktiskt haft en skitdag här, visa lite respekt.
Mm.. Det lär sugit manligt könsorgan.. Hmf.
Log in to reply.