Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skärp TV avgiften, nu i…

• skärp TV avgiften, nu i…

Publicerad av mbkpeter på 19 januari, 2006 vid 08:31

Någon som såg packat och klart igår. magarita repotage. Men naturligtvis var det ett inslag om vindsurfing på ca 8 sekunder följt av en guidad tur på en brun flod på 6 minuter och prisjämnförelser på bergsprängare mellan sverige och ett shoppingcenter på 2 minuter. kanon

surferboy_criss svarade 19 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • fastforward

Medlem
    19 januari, 2006 vid 10:19

8 sekunder är väl att ta i. Det var mer som:
    ”-ön är ett paradis för vindsurfare” byt bild till bajsbrunt vatten och sjöhäst i glasburk.

Jag som hade passat tiden och allt…

• jps

Medlem
    19 januari, 2006 vid 11:30

Jag kom några sekunder försent till Tvn så jag missade de 8 intressanta sekunderna och fick istället rutan full av ”så här fångar man inte fisk” och ”om man nu lyckas fånga en fisk så kan man tjata så här mycket om vad den heter och att man fångat den innan man ska äta den” 😉

• surferboy_criss

Medlem
    19 januari, 2006 vid 14:18

Bajs ja , jag kom oxo nån minut för sent. Skyndade mig som tusan på gymmet för att hinna se på det… och vad fick man. gubbar som sitter på en båt o fiskar. Bahh. om 5 v så ska jag iaf utforska det på egen hand. Alohaaa :cool2:

• gurrap

Medlem
    19 januari, 2006 vid 22:03

Jag såg de 4 sekunderna på vindsurfing och det var inte direkt någon som planade. xD

• danneman

Medlem
    20 januari, 2006 vid 00:16

Ja det sög tok allan ! jävla skit reportage!

Men ni lär åf se mer när våran rulle kommer ut men ni lär få vänta tills vi vart där annars har ni ju rambos rulle från Elyaque http://rambooo.kicks-ass.org/ en månad kvar nu guubs!

• borje

Medlem
    20 januari, 2006 vid 09:25

Kan det ha varit så mycket som 1,5m/s under de 8 sekunderna?

• kelso

Medlem
    20 januari, 2006 vid 10:12

Lär ju längta sjukt mycket! Surferboy_criss ska du också dra 26/2?

• Oregistrerade

Gäst
    20 januari, 2006 vid 10:59

Har inte det diskutterats tidigare? Det ska ju inte bli nån folksport. Då är det ju inget coolt längre. Låt dom spela sin korpfotboll ist.
    /Tomas

• surferboy_criss

Medlem
    20 januari, 2006 vid 12:37

Yo Kelso, Längtar fett mycket. Jag drar den 27/2 . Kommer bli ett regelrätt lemmeltåg av svenskar i slutet av februari hehe.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing skärp TV avgiften, nu i…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.