Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skepparens bästa tips (Guid)
-
haha kom de från rätt tangentbord lr!? Seriöst, om folk vill laga sina båtar så kollar dom inte här, sluta upp med dina “guidar”
-
Bry dig inte !!!
läs de inlägget om mjuk bräda så kanske du fattar bättre
-
Jag fattar mer än vad du någonsin kommer att fatta! Snälla sluta skriv onödiga trådar! har du inte märkt att folk börjar hacka på dig så fort du skriver något?!
-
DU behöver inte skriva i varje inlägg jag gör !!
gör egna inlägg, skriv om din så cooola kusin, som går på droger å allt vad han gör då kommer alla se upp på dig, bara för att du har en så COOOOOL kusin!!!
-
Kanon Jonas
Vilket jobb du lagt nerHa det gött
Stefan
-
Min kusin går inte på droger! o de är jag jävligt glad över! jävla luffare lägg ner nu!
-
yeeeh så ska en guide se ut.för oss som är lite tröga i huvudet.vi behöver bilder.mvh tomaströg.
-
Jag har en cykel som har gått sönder, och så har kedjan hoppat av. har du något tips om hur jag ska laga den? Bifoga gärna bild.
-
O just det ja, höll nästan på att glömma trädgårdsmöblerna. Var kan man köpa bra teakolja? Sedan har det fällbara ryggstödet blivit lite skrangligt så jag undrar om du kanske kan ge något tips om hur man skruvar åt det? Tacksam för svar.
-
Om jag blir steffos “Martin Timell” så blir bara chrilleCarlsjö mer avensjuk så ja ber er att fråga han så han blir glad att någon frågar han, så kanske kan att sluta jävlas med mig för att jag gör så bra inlägg (Guider)
-
Tror inte det är så stor risk för att du kommer bli en “Timell” av något slag…
Om du behöver laga din bräda så finns det folk som vet hur man bör göra, kolla här tex; http://www.boardlady.com/injection.htm
Diskussionen ‘Skepparens bästa tips (Guid)’ är stängd för nya svar.