Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skepparens bästa tips (Guid)

• chrillecarlsjo

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:02

Låt hellre bli..

• jonaish

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:06

Kan du hålla din stora käft tyst??

• chrillecarlsjo

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:07

Jag är tyst som en mus! jag skriver! jävla cp!

• jonaish

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:09

ja sluta skriv en jävla massa skit då!!

• chrillecarlsjo

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:19

haha kom de från rätt tangentbord lr!? Seriöst, om folk vill laga sina båtar så kollar dom inte här, sluta upp med dina “guidar” grin.gif

• jonaish

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:21

Bry dig inte !!!

läs de inlägget om mjuk bräda så kanske du fattar bättre

• chrillecarlsjo

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:24

Jag fattar mer än vad du någonsin kommer att fatta! Snälla sluta skriv onödiga trådar! har du inte märkt att folk börjar hacka på dig så fort du skriver något?!

• jonaish

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:33

DU behöver inte skriva i varje inlägg jag gör !!

gör egna inlägg, skriv om din så cooola kusin, som går på droger å allt vad han gör då kommer alla se upp på dig, bara för att du har en så COOOOOL kusin!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:35

Kanon Jonas
    Vilket jobb du lagt ner

Ha det gött

Stefan

• chrillecarlsjo

Medlem
    24 november, 2005 vid 21:43

Min kusin går inte på droger! o de är jag jävligt glad över! jävla luffare lägg ner nu!

• tomas70

Medlem
    24 november, 2005 vid 22:20

yeeeh så ska en guide se ut.för oss som är lite tröga i huvudet.vi behöver bilder.mvh tomaströg.

• tont

Medlem
    25 november, 2005 vid 07:41

Jag har en cykel som har gått sönder, och så har kedjan hoppat av. har du något tips om hur jag ska laga den? Bifoga gärna bild.

• tont

Medlem
    25 november, 2005 vid 07:44

O just det ja, höll nästan på att glömma trädgårdsmöblerna. Var kan man köpa bra teakolja? Sedan har det fällbara ryggstödet blivit lite skrangligt så jag undrar om du kanske kan ge något tips om hur man skruvar åt det? Tacksam för svar.

• jonaish

Medlem
    25 november, 2005 vid 07:51

Om jag blir steffos “Martin Timell” så blir bara chrilleCarlsjö mer avensjuk så ja ber er att fråga han så han blir glad att någon frågar han, så kanske kan att sluta jävlas med mig för att jag gör så bra inlägg (Guider)

• the_novice

Medlem
    25 november, 2005 vid 07:59

Tror inte det är så stor risk för att du kommer bli en “Timell” av något slag… smirk.gif
    Om du behöver laga din bräda så finns det folk som vet hur man bör göra, kolla här tex; http://www.boardlady.com/injection.htm

Sida 2 av 5

Diskussionen ‘Skepparens bästa tips (Guid)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skepparens bästa tips (Guid)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.