Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skepparens bästa tips (Guid)

• clemens

Medlem
    25 november, 2005 vid 09:42

Snälla jonasih, du kan väl i varje fall skriva att du snott din “Guid” från en båttidning.

“tönt” sitter här brevid mig och är ledsen över att du inte vill hjälpa honom med fixarfrågorn. Han har nu förlorat sin enda transportväg och måste nu åla fram på gatorna. Snälla hjälp honom, skavsåren på magen börjar bli otäcka. Och inte kan han koppla av i syrénbersån heller efter en hård dags slit. Är en gnutta medlidande och barmhärtighet för mycket begärt från en hygglig prick som dig?

• chrillecarlsjo

Medlem
    25 november, 2005 vid 09:46

Svar till:

Om jag blir steffos “Martin Timell” så blir bara chrilleCarlsjö mer avensjuk så ja ber er att fråga han så han blir glad att någon frågar han, så kanske kan att sluta jävlas med mig för att jag gör så bra inlägg (Guider)

[/ QUOTE ]

HAHAHAHAHHAHAHAHAH! Martin Timell eller? Den enda TV profil du kan liknas med är snubben i “Joel Bitar” grin.gif

• brickan

Medlem
    25 november, 2005 vid 10:51

Svar till:

sandwich består av 4-6mm glasfiber

[/ QUOTE ]

Jasså och inget mer?
    För helvete du vet ju inte hur det funkar det är ju dyvincell mellan två glasfiberlager som är 4-6mm tjocka på en segelbåt!

• jonaish

Medlem
    25 november, 2005 vid 12:08

Svar till:

Svar till:

sandwich består av 4-6mm glasfiber

[/ QUOTE ]

Jasså och inget mer?
    För helvete du vet ju inte hur det funkar det är ju dyvincell mellan två glasfiberlager som är 4-6mm tjocka på en segelbåt!

[/ QUOTE ]

Jag skrev bara av det som stog i Båtliv…….

• chrillecarlsjo

Medlem
    25 november, 2005 vid 12:17

VI ÄR INTE INTRESSERADE AV HUR MAN LAGAR BÅTAR SÅ DE KVITTAR VÄL DITT JÄVLA CP!

• hakuna

Medlem
    25 november, 2005 vid 12:43

Jag tyckte det var väldans roligt!

/N

• macl3an

Medlem
    25 november, 2005 vid 12:58

Ni har inte funderat över om killen kanske driver med er?

• gurra1978

Medlem
    25 november, 2005 vid 12:59

Är det inte dags att vår moderator Adde kommer hem nu så han kan styra upp konfen. Det har ju blivit en lekstuga men massvis av tvivelaktig och ibland felaktig information om saker och ting samt överflöd av personangrepp. Jag vill läsa om folks surfdagar, se bilder, se tips om filmer, och annat som hör vindsurfing till. Allt jävla snack mellan tonårsgrabbar kan ske över MSN istället för här.

• styret

Medlem
    25 november, 2005 vid 13:02

word gurra

• endy

Medlem
    25 november, 2005 vid 13:10

Så styret har du skaffat MSN än…. blush.gif

• styret

Medlem
    25 november, 2005 vid 13:35

hehe…

står för dom typ tre sådana inlägg jag har laggt i den senaste vågen av hormonsvägningar i vinterkylan.

• brickan

Medlem
    25 november, 2005 vid 13:55

Svar till:

[

Jag skrev bara av det som stog i Båtliv…….

[/ QUOTE ]

Ja just det båtliv och det är en tidning för folk som pysslar med båtar inte wsurf.
    Förresten när vi ändå snackar om liv ska du inte skaffa ett snart?

• naish

Medlem
    25 november, 2005 vid 14:11

Asså jonaish. Om vi nu ska vara ärliga…

Kan du inte skita i steffo helt enkelt. Var roligt att läsa dina IQ befriade inlägg den första månaden, men nu sitter man fan bara och blit irriterad.

Du är liksom så jävla tråkig och så osmart så jag tycker själv det är pinsamt att läsa dina inlägg.

Ut och surfa istället och lär dig lite nya tricks, istället för att sitte och små runka framför datorn!

• chrillecarlsjo

Medlem
    25 november, 2005 vid 14:25

haha grin.gif

• sundberg

Medlem
    25 november, 2005 vid 15:56

märker att det inte bara är jag som har surfabstinens grin.gif
    Jag lyckades ta mig ända till sidan 5 i denna forumrubrik endast pga den fula diskussionen…båtinlägg hör inte hemma här, det finns gott om båtforum…

Sida 3 av 5

Diskussionen ‘Skepparens bästa tips (Guid)’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skepparens bästa tips (Guid)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.