Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skicka brädor på posten?

• Skicka brädor på posten?

Publicerad av muts på 26 mars, 2003 vid 13:42

Det är ju många här som skickar och tar emot bräder på posten när de köper eller säljer. Tänkte höra hur det funkar? Vad kostar det att skcika en bräd? Klarar sig brädan oskatt? Skickar ni med posten eller UPS eller liknade?

muts svarade 22 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • martin

Medlem
    26 mars, 2003 vid 19:14

Bussgods är klart billigast och jag har aldrig haft några problem med att grejor har gått sönder heller. Mellan 100 och 150 kr brukar det kosta att skicka en normalstor bräda inklusive hemkörning till mottagarens dörr. Klart överkomligt.

• gurra1978

Medlem
    26 mars, 2003 vid 19:22

Jag fick min levererad med posten, inga problem alls. Bussgods är inte alls så billigt som många skriver tycker jag. Jag kontaktade dem och när man ska skicka en hel urustning så sticker priset iväg.

• johan_m

Medlem
    26 mars, 2003 vid 21:36

Bussgods har höjt priset på senaste tiden så dom är inte alls så billiga längre, hur dom ligger till i jämförelse med andra transportsätt vet jag dock inte.

//johan

• muts

Medlem
    27 mars, 2003 vid 12:43

Hur förpakar ni brädan räcker det om den ligger i en boardbag?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skicka brädor på posten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.