Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skid- och snowboardbilder
-
Skid- och snowboardbilder
Publicerad av chili_con_arne på 28 november, 2004 vid 22:03Bilder uppskattas väl? Vi skrapade ihop till ett litet hopp hemma. Kasst väder och bilder… men skönt och få värma upp till alla skidresor.
zoolander svarade 20 år, 3 månader sedan 12 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
Ja fast det regnar nu och är varmt. Ligger väl en 30cm här.
Hoppet byggde vi iofs i Kisa… ligger 4 mil härifrån. -
Bilder på skidåkare! På ett brädforum! Är det inte lite offtopic?
-
En bräda finns med
Ja fast vi diskuterar väl även kiteskiing här? Gillar inte när folk vill särskilja på skidåkare och snowboardåkare. I vårat gäng åker vi allt (förutom jag som inte åker bräda). -
ah… right in my face. Det var det jäkligaste
Har länge tyckt att snowboard är coolast… men när twintipsen kom och folk som Jon Ohlsson började hoppa new skool då blev fan skidor grymmare. Men smaken är ju som baken.Det är ju så lite film och bilder nu för tiden här på steffo…
-
Just kidding nice bilder Steffo behövs verkligen livas upp just nu! Alla kan ju inte vara brädfrälsta bara för att jag är det!
-
trevliga bilder! blev inte lite avundsjuk!
tittar man ut på ett grått tråkigt malmö..Å patrik, tycker du inte det ser roligare ut med hoppbilder å filmer på skidor? tycker man har tröttnat på alla snowboard bilder.. eller så e det för att man sjävl gått tillbaks till laggen kanske.
-
Nej absolut inte är en brädåkare sedan urminnestider! Enda som lockat lite är faktiskt Telemarkare ser ganska härligt ut.
-
åkej, tycker de e många annars som tröttnar på att de inte känns som de händer så mkt på snowboardsidan som på skidsidan. har själv kört brett sen -93 eller nåt men efter en säsong på skidor igen så har man insett hur grymt roliga dom har blivit!
-
Då är du ingen riktig bräd freak jag har kört Snowboard sedan 85 och skateboard sedan 1971 och inte tröttnat på brädorna ännu!
Logga in för att svara.