Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skillnad på Fuel, årsmodell sett?
-
hengo;444866 wrote:Det är precis det vi försökt redogöra i ovanstående inlägg. det är väl inte så konstigt att man försöker hjälpa till och försöker tipsa om liknande kites? tycker vi hållt oss bra till ämnet för att vara steffo…
Ok, ditt inlägg var riktigt bra och det strax efter men sedan tyckte jag det spårade ut lite. Jag skulle gärna höra mer om jämförelse mellan 07-08:orna…..Ska snart köpa nytt…
-
@above_the_law 446100 wrote:
Ok, ditt inlägg var riktigt bra och det strax efter men sedan tyckte jag det spårade ut lite. Jag skulle gärna höra mer om jämförelse mellan 07-08:orna…..Ska snart köpa nytt…
Kolla runt lite efter prima donnor oxo. de e typ samma 06-07. Håller på att köra skiten ut min 9m2, 06a, som bara vägrar pajja (gött!). Har inte kört SS men i jämförelse med EH wave (typ 07/06) drar PDn lite mindre men har mer depower.
/Hatten
-
SkånePaul;444863 wrote:Nä Primadonnan är skitgrym, men den vara ganska sleden och jag behövde lite pengar till ny golf driver… 🙂
Vafan spelar du golf och kitar? Är inte det som att vara bög och hetero på samma gång?
-
hahaha jo det kan man kanske säga…
Men jag är jävligt grym på golf så det är inte lika bögigt då!
-
@SkånePaul 446239 wrote:
hahaha jo det kan man kanske säga…
Men jag är jävligt grym på golf så det är inte lika bögigt då!
man är ju inte mindre bög för att man är jävligt duktig på att böga?!
du kanske är någon form av superbög bara.(detta resonemang är helt utan verklighetsförankring och jag tar bestämt avstånd från nedsättande åsikter om diverse sexuell läggning, men det är kul)
-
Cricket VB series….sweet.
ahhhhh VB mmmmm….
Nä nu börjar fan tråden spåra ur.
-
haha ja nu e det dags att sova jag kommer va hatat utav alla på steffo om jag sitter kvar här nu .
e nog på krigsstigen idag. hehe
Logga in för att svara.