Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Skim.se – ny skimboard portal

• mr_johan

Medlem
    21 mars, 2007 vid 16:17

Snyggt och bra initiativ. Hittade lite buggar dock som alltid på en nylanserad hemsida.

1.
    under Media>Bilder>Pressbilder 2006 är det länkat till en mapp i din dator. Funkar inget vidare för andra: c:Documents and SettingsAdministrat%C3%B6rMina dokumentPicasa Webbexportergallery 2006index.html

2.
    Länkarna till dom spots som inte finns bör du radera. Lika så med Shop>Kontakta oss.

3. Finns en del bilder länkade till skim.nu/.gif. Lite lätt irriterande.

4. menyn fungerar inget vidare i firefox och det är inte rekomenderat att anpassa webbsidan för en sån hög upplösning som du har gjort. Jag brukar försöka hålla mig till en bredd på 750 pixlar för att så många som möjligt ska kunna använda den, särskilt viktigt när den är lite kommersiellt inriktad som din. Bifogar en bild.

Se det som feedback och INTE som klagomål. För övrigt. KANONBRA!

• skimboard_halmstad

Medlem
    22 mars, 2007 vid 16:11

Tack för kritiken! =) Uppskattar när folk tycker till om sidan. har fixat problemet med firefox nu tack vare lite hjälp. De andra buggarna ska jag ta itu med så fort som möjligt!

• chuckey

Medlem
    22 april, 2007 vid 12:40

Tja, jag blev riktigt sugen å att testa skimboard när jag såg eran sida. är det svårt i början? lätt att börja ensam?

• bohm

Medlem
    28 april, 2007 vid 22:37

Vad e det han sjunger…. jo..
    “fyra sekunder, underbart är kort…”

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter Skim.se – ny skimboard portal

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.