Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › Skimboarding.
-
finns säkert en liten marknad men tillverkar man även typ wakeskates så blir det nog bättre.
Priset bör nog ligga runt 500 och 800 för wakeskates annars blir det nog inga lysande affärer. -
Svar till:
Har en kass skimmbräda som man leker med ibland när det inte blåser. jävligt skoj
[/ QUOTE ] Ta med den nästa gång du ska surfa
-
det är en bra ide med wakeskates jag har gått omkring och gnolat på vad jag ska tillverka mer för tanken med enbart skimboards är utesluten. men tack för tanken med wakeskatesen.. nu ska jag gå och se till att fler personer får upp ögonen.. har ju redan “värvat” typ 100 pers sen mina båt resor i sommras
-
men var går det najs vågor i sverige när det inte blåser, eller kör nii inte med sånt trams?
-
Hehe ni får väll skaffa ett wakeboard handtag och några snabba kompisar så kan ni åka mini wakeboard längs vattenbrynet.
-
när då det räcker ju med att springa själv bara man springer utav bara helvete
-
hehe, är det kul då då?
körde lite i amerikat men känns ju som att vågor är en vital del av sporten
-
Kul som fan tills man slår sönder knäna i botten men det är nog en fråga om träning.
-
jodå det är skit kul.. men va fan visst det är ju roligare med vågor men det är ju sjukt kul att köra på tex tunt vatten och “olla” och typ slänga ut en rail och grinda på.. även om det är svårt.
-
hmm, kanske ska man köpa med sig en hem i år då, vde verkar ju inte kosta allt för mycket.
-
gör det det är ju helt klart ett starkt alternativ när det inte går att kite, vindsurfa eller surfa
-
De e as roligt!!! har gjort två brädor.. kolla http://www.kayotics.com/ där kör dom inlandskim med rails å grejer.. peace
-
Fan va coolt det ser ut när dom slänger brädan och springer ut å fångar en våg med en gång
Log in to reply.