Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skit väder!
-
Skit väder!
Publicerad av anonym-anvandare på 3 februari, 2005 vid 12:53var klart bättre i december och januari fick man surfat allafall här i göteborg!
Nu är det ingen vind, plusgrader!!!!!!!/surfsugen.
anonym-anvandare svarade 19 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
jopp, kan inte annat än att hålla med. det e ju plusgrader…gör att man blir ännu mer surfsugen.
arrrghhh…vill ut!!!/Niklas
-
Lör: Syd, 9-13 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.
och plusgrader. Jag o polaren går nog ut en svänge inne i Rågelund, Åsa.
-
Svar till:
jopp, kan inte annat än att hålla med. det e ju plusgrader…gör att man blir ännu mer surfsugen.
[/ QUOTE ]
Jadu niklas va ska man säga?Flytta ner till skåne heltenkelt.. Här e alltid vind
-
Syd 5-10 enligt Dmi1 inte mycket att hurra för!!!
-
Väder är det varje dag, blev du förvånad?
skrivihop.nu -
Hade också sett det!ser bra ut i slutet av nästa vecka!
Wetterzentrale är väldigt bra till att ha koll på väderutvecklingen längre fram!/Vi få la se vad det blir med det!!!!
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
du naishen. de e inte jag som skrivit detta. de finns fler än en niklas i sverige tyvärr. jag skulle aldrig klaga på förhållandena som bor så nära hookip-hmm-fiskebäck a.k.a shitbay. “flytta ner till skåne heltenkelt”, å de ska komma från en me is i hemmaviken
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
du naishen. de e inte jag som skrivit detta. de finns fler än en niklas i sverige tyvärr. jag skulle aldrig klaga på förhållandena som bor så nära hookip-hmm-fiskebäck a.k.a shitbay. “flytta ner till skåne heltenkelt”, å de ska komma från en me is i hemmaviken
[/ QUOTE ]
eee du potatis! Vi har inte is här mer. Imorgon blir d surf som satan. Skåne kommer levere till 100%
-
Svar till:
nästa helg kommer det igen: http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn2161.html
[/ QUOTE ]
Vad blir det för temperatur då?
Logga in för att svara.