Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › skitvenom
-
Ganska tydligt att LEI-konstruktörerna tittat på bridlade foils när de kom fram till att de skulle öka kitens projicerade yta genom att platta till dem och staga upp dem med 5:e lina/bridles. Eller?
I övrigt håller jag med om att hela denna tråd ger en taskig bismak…
/Kaj(Tech)
-
Gött Jens o Kaj! Orkade inte ens bemöda mig att svara på tråden. Klarsynt o storsint av er att skåda igenom och inte bara rusa på som den övriga pöbeln. Stackars Jonas hade överhuvud taget en riktigt tuff helg vilket man får tydligt för sig om man läser om hans dyra kitehelg på Gotland på kitenations forum.
Fick chansen att testa instincten strl 13 när Fernando hade med sig den. Den skönaste BOW-kiten jag testat hittils även om den inte hamnar långt före EH Rippher. Körde den dock Back to Back med Pulse 10 som jag gillade aningens bättre vid detta tillfälle. Håller dock kvar vid madrasserna och min nya V13 är grymt fin. Ska dock bli skoj att testa Psyco treorna. När vi körde utanför Kallbadhuset fick Erik på några riktigt fina luftfärder.
Må väl and may the force be with you!
Surf´s up / tobas
-
tobas wrote:Fick chansen att testa instincten strl 13 när Fernando hade med sig den. Den skönaste BOW-kiten jag testat hittils även om den inte hamnar långt före EH Rippher. Körde den dock Back to Back med Pulse 10 som jag gillade aningens bättre vid detta tillfälle. Håller dock kvar vid madrasserna och min nya V13 är grymt fin. Ska dock bli skoj att testa Psyco treorna. När vi körde utanför Kallbadhuset fick Erik på några riktigt fina luftfärder.
Må väl and may the force be with you!
Surf´s up / tobas
Kul å höra att du gillade Instincten.
Hälsningar,
nic
Logga in för att svara.