Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › skjuts till haga!!!
-
skjuts till haga!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 9 juli, 2003 vid 22:01är det någon förstoende person som vill ta med en junior till Haga från sthlm mot soppa pengar!!
ian svarade 21 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Kom igen nu grabbar. Ni stockholmare är ju alltid här och dräller iallafall. nån nytta får ni väll ta och göra om ni ändå ska vara här och fylla sopptunnorna.
Nån borde ju ha en plats för grabben. -
ja ge grabben skjuts nu, annars får han väl
åka med lastchaffis till kalmare så han får åka
med kalmaresurfarna från kalmar. -
Nu verkar det har ordnat sig för att jag tjatat på min mamma och sa att det blir en perfekt semester och man kanske kan vindsurfa lite också!!
-
oss juniorer emellan… hur gammal är du och hur länge har du surfat? fan det är kul att veta att det finns fler i ens ålder som surfar… dem är få men dem finns!
-
jag kan låta medela att jag är junior.
och har är inne på min tredje sässong. andra året på liten bräda. -
här e en till junior som är hyfsad färskvara inom vindsurfing. seglat ett år i september. precis köpt liten bräda och älskar den lika mycke som en stockholmare älskar sin mobil . (ta inte illa upp)
-
men hur duktiga e sveriges juniorer då?? bara så man vet va man har för konkurans bland nästa generations vindsurfare. själv kan ja bara lite segeltrix å nån gipp då å då.
-
Jag e 16 och inne på min 4 sommar men kanske inte lika bra som man kan tro om nån som surfat så länge men det kan kanske bero på att jag surfat typ 4-5 gånger då det blåst över 8 m/s men då det blåser går det undan kan jag säga!!!
Dom dagarna det blåser så hårdtränar jag vattenstarterna och sen med liten bräda jag kommer att segla om er. -
Själv är jag femton och är inne på min tedje säsong. seglar formula och tänkte nu köpa en till lite mindre freestyle bräda. vore ju faktiskt kul om de gammla “gubbarna” kunde hjälpa en så man kommer en bit på vägen för då skulle vi ju kunna konkuredra med dem…
-
vi ska nog se vem som drar vem… tar slalomprylarna och fullcambrat 6.7 så drar jag det mesta.
Det är väligt blandat kvalite på juniorer.
Bland freestylejuinorer som tävlar så är det väll mest segelsnurr och lite gippar och nått vulcanoförsök då och då, iallafall vad jag ahr sett.Sen känner jag juniorer som sätter betydligt mer men som inte bryr sej om att tävla.
Bland formula vet jag inte.Tror inte vi har någon i stil med Fredde Bengtsson i år.
Men det kommer nog. känner en 14 åring från stockholm (adam om du läser det här kan du ju höra av dej och berätta om du kommer ner nått mer i år) som jag tror kan bli vass.
Varbergsjuniorerna (surfers paradise-juniorerna) är inte dåliga dom heller och dom har väl ett år kvar som juniorer båda två?
och Mr Wave från tungsurf är duktig men han går väl upp till senior nästa år tror jag. Eller?Har inte sett så många andra juniorer måste jag erkänna. Är det någon annan som har nån uppfattning?
Logga in för att svara.