Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skolarbete… Da result!
-
Skolarbete… Da result!
Publicerad av kungdenknege på 2 december, 2002 vid 16:02EEEEEEEEMMMMMMMMMMVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEE Lycka =) Han sa att det vart nåt av det bästa han nånsin läst Fan va gött!! Tack för all hjälp Steffo!!!
Ha de gött
Elihttp://www.steffo.nu/forum/showthreaded.php?Cat=&Board=konfen&Number=86296&page=&view=&sb=&o=&vc=1
anders_hoffman svarade 22 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Gutt! Inte ens läraren kunde förbise det underbara i surfing – inte ens då du dissade skolan för det. Grattis!!
-
Det där var ju riktigt bra! Mina forna Pippi Långstrump-noveller bleknar…
Får man fråga hur gammal du är?
/Fjant
-
G R A T T I S
Tänkte precis fråga hur det hade gått!
Underbart, kände jag faktist på mig!
Du kanske skulle göra en filmatisering av den, skulle kunna bli en riktigt juste kortfilm, på 10-15 min./Anders
-
T A C K alla =)
Fjanten-> 15 år är jag… =)
En filmatisering vore nåt ja, fast sånda där vågor lär det dröja ett tag innan man får se här nere i Skåne… Men till våren kanske =)
Och Skarabé, vad tror du om Klagshamn i helgen? Verkar inte helt fel!
Ha det gött alla
/Eli -
Mycket bra Skrivet för en som går i åttan måste jag säga.
Förstår att du fick MVG..
//en 3:a på natur
-
Jag går faktiskt i 9an, men tack ändå Btw hur är det att gå på natur? Vilken inriktning? Funderar nämligen på den..
-
Härligt slut.. fast hur gick det med landningen?
/ Olle 2a ring Natur- Marinbiologisk inriktning.
-
Du var verkligen värd MVG! Helt grym berättelse! Man känner hur det rycker i surftarmen!
-
orättvist.. jag fick sämre betyg när jag gick gymnasiet för att jag surfade istället för att gå i skolan, och svenska-lärarinnan tyckte inte alls om mina surf-uppsatser.. kan iof bero på att mina inte va i samma klass..
Starkt jubbat!! -
Hahaha! Här e en till som lyckades med…..el inte lyckades med att gå i skolan… speciellt inte när det rörde sej i träden….
Lärarna saknar total empati med unga, nybitna surfare…
Usch nej…Stor grattis på dej iaf Tomtenissen, kungdenknege, eli…
Ha d gott
-
Ska skriva en engelskauppsats imorrn! Kanske man kunde låna storyn? Självklart mot en hundring el. 5.
/Anders
Logga in för att svara.