Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › sköna vågor i halmstad
-
sköna vågor i halmstad
Publicerad av andyhstd på 30 oktober, 2006 vid 12:27Gessles höger knockade många i fredags. Gå in på http://www.westphoto.se för att se lite bilder från åretsbästa dag!
danielf svarade 18 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Gillar denna!
-
Jepp! Det var en underbar dag! =) Nu under veckan blåser det upp ganska ordentligt igen 😀
-
Hej! Ja är ny här. häftiga bilder! Vart förutom i Halmstad kan man vågsurfa? Finns det någon karta där guldkornen är utmärkta? Detta fanns kanske under faq, man jag hittade inget :smirk: Ninpo
-
Dessvärre är det lite infekterat med att tala om surfspots på nätet, när det funkar etc. men det finns gott om dem i både Skåne och Halland. Helt övertygad på om du berättar var du bor, så kommer någon snäll själ att tala om vad det finns i närheten av dig. 🙂
-
Jag bor i Filipstad, ca 6 mil nv. om Karlstad. Kanske man kunde få något litet tips. Var in på någon sida där dom visade de olia våghöjderna under dygnet, kan det vara till hjälp?:smirk: ninpo
-
Uhm, fan det är nog ont om spots i Värmland, vilken kust är närmast för dig? Du har Torö ute vid Nynäshamn, ett av Sveriges mest välbesökta ställen för vågsurf.
-
Hej jag har närmst till norra delen av västkusten. Ca 20 mil. Nynäshamn ca 32mil. Bor kanske på fel ställe för detta.:crazy: ninpo
-
Helt övertygad om den delen av kusten är surfad till och från, bara fram med sjökortet och leta sig fram. Vet att surfarna där inte direkt hänger på forumen, åtminstone är de väldigt tysta om det. Förmodligen det enda ställe i Sverige som får groundswell.
Så här års skall du nog vara försiktig, för det smäller på där uppe allt som oftast. Lycka till!
Logga in för att svara.