Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › skotten shocks everyone and pulls a fast stunt…
-
skotten shocks everyone and pulls a fast stunt…
Publicerad av skotten på 15 oktober, 2008 vid 20:58I am going to habo with Mjersen tomorrow if it isnt raining.. if anyone wants to come and watch a waverider fall around and make a fool of himself, it would be awesome to share some gifflar with ya.
naishwaveriderslovewithgifflarmmmyummy
skotten
sipocz svarade 16 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
@skotten 508587 wrote:
I am going to habo with Mjersen tomorrow if it isnt raining.. if anyone wants to come and watch a waverider fall around and make a fool of himself, it would be awesome to share some gifflar with ya.
naishwaveriderslovewithgifflarmmmyummy
skotten
Är det bara vind och inte för mycket regn så kommer jag direkt.
-
@mjersen 508595 wrote:
hoppas på sol
jag med och toplöse brudar!
Skotten 100 zlotty på at du inte kommer til Habo, som vanligt. Snakka går jo…..!!:)
-
ahhhhrg… maybe I am gonna bail on your computer and head to habo soon martin.. when you on?
-
Jag hoppades av rubriken att döma att det skulle finnas en bild på skotten när han gjorde… ähm… ..ett ikrokat ljushopp eller nåt…
-
come on dude.. I dont wanna hurt myself…. that stuff is just stupid
-
När hade ni tänkt dra ut? Jag funderar på att sticka ner nu, vinden ska ju avta till i eftermiddag.
-
I am leaving in like 10 minuters… Mjersen is heading out after he has eaten his crushed rocks with a sprinkle of steel. see ya at the beach 🙂
-
får bli imorgon eller till helgen istället. Ska försöka låna bilen av päronen då också! nu är det plugg som gäller, ha så kul där ute idag 🙂
Logga in för att svara.