Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing skotten shocks everyone and pulls a fast stunt…

• skotten shocks everyone and pulls a fast stunt…

Publicerad av skotten på 15 oktober, 2008 vid 20:58

I am going to habo with Mjersen tomorrow if it isnt raining.. if anyone wants to come and watch a waverider fall around and make a fool of himself, it would be awesome to share some gifflar with ya.

naishwaveriderslovewithgifflarmmmyummy

skotten

sipocz svarade 16 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • sourra

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 21:20

Vill? Ja
    Kan? Nej

Förvärvsarbete är fan i mig överskattat…

• mjersen

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 22:06

hoppas på sol

• edorf

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 22:24

huh?!?

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 22:44

@skotten 508587 wrote:

I am going to habo with Mjersen tomorrow if it isnt raining.. if anyone wants to come and watch a waverider fall around and make a fool of himself, it would be awesome to share some gifflar with ya.

naishwaveriderslovewithgifflarmmmyummy

skotten

Är det bara vind och inte för mycket regn så kommer jag direkt.

• kamikazekiteren

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 04:36

@mjersen 508595 wrote:

hoppas på sol

jag med och toplöse brudar!

Skotten 100 zlotty på at du inte kommer til Habo, som vanligt. Snakka går jo…..!!:)

• skejtar_henke

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 06:13

toplöse… det var ett kul ord. Men ett P dessutom. 😉

• skotten

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 07:15

ahhhhrg… maybe I am gonna bail on your computer and head to habo soon martin.. when you on?

• gadget

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 07:42

Jag hoppades av rubriken att döma att det skulle finnas en bild på skotten när han gjorde… ähm… ..ett ikrokat ljushopp eller nåt…

• skotten

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 08:04

come on dude.. I dont wanna hurt myself…. that stuff is just stupid

• hakanh

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 08:14

När hade ni tänkt dra ut? Jag funderar på att sticka ner nu, vinden ska ju avta till i eftermiddag.

• skotten

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 08:18

I am leaving in like 10 minuters… Mjersen is heading out after he has eaten his crushed rocks with a sprinkle of steel. see ya at the beach 🙂

• sipocz

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 08:23

får bli imorgon eller till helgen istället. Ska försöka låna bilen av päronen då också! nu är det plugg som gäller, ha så kul där ute idag 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing skotten shocks everyone and pulls a fast stunt…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.